Umowa Asseco z Ministerstwem Sprawiedliwości

Podobne tematy

Asseco w katalogu usług ZUCH

Usługi Asseco Data Systems spełniły rygorystyczny proces weryfikacji Ministerstwa Cyfryzacji i są dostępne na platformie ZUCH (System Zapewniania Usług...

Podczas pandemii 56 proc. firm zrealizowało projekty przygotowujące i wdrażające pracę zdalną

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy pandemia COVID-19 gwałtownie przyspieszyła procesy cyfryzacji w firmach. Większość przedsiębiorstw skupiła się przede wszystkim...

Odpowiedź na nowe wymagania sprawozdawczości finansowej od Asseco

Od początku roku spółki notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych przygotowują się do zmiany formatów przekazywanych sprawozdań. Począwszy od 2020...

Asseco Poland podpisało czteroletnią umowę z Ministerstwem Sprawiedliwości na utrzymanie i modyfikację systemu teleinformatycznego Elektroniczne Księgi Wieczyste (EKW), który zapewnia obsługę rejestru ksiąg wieczystych w Polsce. W ramach umowy, oprócz bieżącego utrzymania systemu, Asseco będzie świadczyć m.in. usługi wsparcia technicznego, rozwoju systemu oraz przeprowadzi cykl szkoleń dla użytkowników wewnętrznych. Wartość kontraktu to ponad 14,3 mln zł brutto.

System Elektroniczne Księgi Wieczyste jest jednym z kluczowych rozwiązań w Ministerstwie Sprawiedliwości. Obsługuje rejestr ksiąg wieczystych w Polsce oraz pozwala na korzystanie z Centralnej Informacji Ksiąg Wieczystych, a także na wymianę informacji w postaci elektronicznej.

Asseco jest największą polską spółką IT, która posiada ugruntowaną pozycję na rynku. Posiadamy potencjał technologiczny, kompetencyjny oraz finansowy, aby odpowiedzialnie realizować nawet największe i najbardziej kluczowe projekty IT dla instytucji państwowych. Dlatego cieszę się, że będziemy wspierać Ministerstwo Sprawiedliwości w dalszym utrzymywaniu i rozwoju systemu EKW – powiedział Przemysław Borzestowski, Wiceprezes Asseco Poland, odpowiedzialny za sektor administracji publicznej

W ramach umowy Asseco dostarczy Ministerstwu Sprawiedliwości usługi utrzymania dla systemu teleinformatycznego EKW, obejmujące prowadzenie nadzoru nad eksploatacją, świadczenie serwisu oraz wsparcie techniczne. Spółka zadba również o wymaganą dostępność pełnej funkcjonalności i wydajności EKW oraz usuwanie błędów. Asseco przeprowadzi także cykl szkoleń dla wewnętrznych użytkowników oraz administratorów systemu.

Świadcząc usługi utrzymania oraz rozwoju systemu EKW będziemy korzystać z doświadczenia oraz know-how zdobytego w projekcie KSI ZUS – Sławomir Szmytkowski, Dyrektor Pionu Utrzymania Systemów w Asseco Poland

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.