WordPress jako platforma e-commerce

Podobne tematy

Prognoza sprzedaży – jak sztuczna inteligencja usprawnia piekarnie i cukiernie?

Sztuczna inteligencja (ang. artificial intelligence) znajduje coraz szersze zastosowanie w biznesie. Również w Polsce pojawia się trend, który polega...

Skuteczna strona internetowa firmy – jak ją stworzyć?

Stworzenie własnej strony internetowej? Przecież to nie może być aż tak trudne! Ale skuteczna strona internetowa…to już jest coś....

Jaki program dla agenta ubezpieczeniowego jest najlepszy?

Jaki program dla agenta ubezpieczeniowego nie tylko zwiększa efektywność sprzedaży a także znacznie wspomaga prowadzenie agencji ubezpieczeń? Na rynku ubezpieczeń...

Obecnie większość stron internetowych w sieci jest opartych na WordPress. Czy wiesz, że za sprawą wtyczki WooCommerce możesz stworzyć również sklep internetowy wykorzystując WordPress? To prosta i bardzo popularna metoda, która pozwala na stworzenie wyjątkowego miejsca w sieci. Obecnie wtyczka WooCommerce ze względu na swoją elastyczność i ogólnodostępność zasila obecnie ponad 30 procent wszystkich sklepów internetowych w sieci. Jeśli zastanawiamy się nad tym, w jaki sposób rozpocząć sprzedaż w internecie, WordPress w połączeniu ze wtyczką WooCommerce to świetne rozwiązanie dla początkujących i średnio zaawansowanych.

Czym jest WooCommerce?

WooCommerce to plugin (wtyczka) do WordPress, który pozwala na bezproblemowe stworzenie sklepu internetowego. Dzięki czemu możemy bez najmniejszego problemu stworzyć na WordPressie w pełni funkcjonalny sklep internetowy. Dodatkowym atutem jest dostępność wtyczki po polsku oraz prostota działania i konfiguracji. Dodatek ten pozwala w łatwy sposób na umieszczenie dowolnej ilości produktów, wprowadzenie ich zdjęć, opisów i pozostałych parametrów. Dla konsumentów dodatkowym ułatwieniem pozostaje widoczność dostępów magazynowych wraz z szybką możliwością zamówienia wybranych towarów. Warto nadmienić, że wtyczka jest darmowa. Funkcjonalności WooCommerce są na tyle elastyczne, że bez problemu pozwalają na organizacje sprzedaży czy też obsługę dużej ilość zamówień. Wtyczka również sprawdzi się do do obsługi niewielkiego sklepu branżowego — WooCommerce to idealne rozwiązanie zarówno dla dużych jak i małych firm.

Zalety wtyczki WooCommerce

Do najważniejszych zalet należy niski koszt wykonania sklepu internetowego oraz różnorodne możliwości, które są dla nas dostępne. W sieci znajdziemy wiele darmowych jak i płatnych dodatków pozwalających rozszerzyć funkcjonalności sklepu. Za wykorzystaniem WooCommerce przemawia także jego licencja. Oprogramowanie zostało wydane na Wolnej licencji GNU GPL, która daje ogromną swobodę w użytkowaniu i zrządzaniu sklepem.  Świat wirtualny od lat pokazuje nam, przewagę wolnej licencji nad zamkniętymi komercyjnymi dodatkami. Popularnym sklepem w Polsce oferującym wtyczki do WordPress staje się  https://wphocus.com. Duet w postaci WordPressa i WooCommerce ma wiele plusów.

WordPress w e-commerce – dla kogo jest?

Ze względu na intuicyjność WordPressa użytkownicy mogą cieszyć się z gwarantowanych przez niego możliwości również w branży e-commerce. Dzięki niemu można zbudować niemal dowolną stronę internetową, w tym bez najmniejszego problemu także rozbudowany sklep internetowy.

WooCommerce już dawno przetarł szlaki wyznaczając trendy w ecommerce. Wtyczka pozwala stworzyć  sklepy, które stanowią dodatek do strony internetowej lub pełnoprawne sklepy internetowe z obsługą magazynu oraz integracjami z popularnymi rozwiązaniami takimi jak marketplace allegro. Robienie zakupów przy pomocy tej platformy jest proste i przyjemne dla konsumentów, a zarządzanie sklepem pozostaje równie szybkie co łatwe.

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.