Cisco zainaugurowało działanie nowego programu – Cisco Champions – aby wspólnie z partnerami tworzyć społeczność skoncentrowaną wokół najnowocześniejszych technologii i jeszcze lepiej odpowiadać na wymagania rynku.
Program Cisco Champions jest skierowany do kadry zarządzającej firm partnerskich oraz najbardziej utalentowanych menedżerów sprzedaży tych organizacji, działających na polskim rynku, i jest uzupełnieniem programu partnerskiego firmy.
Cisco Champions to cykl ekskluzywnych spotkań, łączących inspirujące treści biznesowe, informacje na temat innowacji technologicznych oraz wymianę doświadczeń w obszarze rozwoju kompetencji lidera cyfrowych zmian.
Cisco Champions to kompleksowy program obejmujący dwie równoległe inicjatywy dla wąskiego grona firm partnerskich:
Executive League – dla CEO;
Sales Cup – dla najlepszych Account Managerów firm partnerskich.
Program Executive League
W ramach programu Executive League odbędzie się cykl spotkań, w których uczestniczyć będą CEO firm partnerskich, eksperci biznesowi, przedstawiciele świata nauki. Pierwsze spotkanie w ramach cyklu odbyło się w marcu w Warszawie. Kolejne odbędą się 15 maja i 25 września, również w Warszawie. Finał programu zaplanowano na 27 listopada w Krakowie.
Program treningowy Sales Cup
Sales Cup to długofalowy program przeznaczony dla najlepszych sprzedawców firm partnerskich, który ma na celu nie tylko wyróżnienie najlepszych, ale także zwiększenie ich potencjału i rozwinięcie talentu. Będzie to cykl 6 spotkań, podczas których uczestnicy będą mieli okazję zdobyć ekspercką wiedzę w konkretnych obszarach rozwiązań Cisco. Sales Cup przewiduje kompleksowy program trenerski mający na celu doskonalenie umiejętności miękkich, pozwalających na wartościową interakcję z klientami w randze CxO.
Program zakończy się jesienią, uroczystym spotkaniem dla wszystkich uczestników i wręczeniem certyfikatów Account Managerom.
Współpraca z partnerami to dla Cisco jeden z priorytetów biznesowych. Ponad 90% naszych przychodów generują projekty realizowane wspólnie z partnerami. Dlatego inwestujemy w rozwój naszych partnerów i chcemy, aby stale podnosili swoje kompetencje, z pożytkiem dla siebie, dla Cisco i dla naszych klientów – Agnieszka Jabłońska, dyrektor ds. współpracy z partnerami handlowymi, Cisco Poland
Rok 2023 zapisał się w historii jako moment, w którym generatywna sztuczna inteligencja…
Zarządzaj swoją prywatnością
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.