7 lat minęło jak jeden dzień – Navitel podsumowuje 7 lat obecności w Polsce

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
2 min

NAVITEL, dostawca wiodących rozwiązań na rynku elektroniki samochodowej informuje, że 1 lutego b.r. minęło 7 lat od powstania polskiego oddziału firmy, który mieści się w Warszawie i jest obecnie odpowiedzialny za wszystkie działania marki
w Europie.

„7 lat minęło jak jeden dzień… tak w skrócie mogę podsumować urodziny polskiego oddziału firmy Navitel. 1 lutego 2015 r. rozpoczęła się historia tworzenia struktur organizacyjnych Navitel w Polsce, a dokładniej w Warszawie. Poszukiwanie lokalu biurowego, zatrudnianie ludzi do zespołu, tworzenie struktur – tym wszystkim zajmowałem się od początku samodzielnie. Dla młodego człowieka, który odpowiadał wcześniej za sprzedaż, był to skok na głęboką wodę, czas sprawdzenia samego siebie. Mimo to Navitel traktowałem od początku jako ekscytujący projekt z wizją na lata oraz cichą nadzieją, że będzie on na całe życie. Większa odpowiedzialność, więcej obowiązków, uczenie się i testowanie wielu rozwiązań na różnych płaszczyznach – to była codzienność. Wprowadzanie nowej marki na rynek i startowanie ze wszystkim od początku nigdy nie jest łatwe. W tamtym czasie, czyli 2015 roku rozpoczynaliśmy działalność z ograniczoną ofertą produktową, która obejmowała mapy oraz urządzenia nawigacyjne. Następnie pojawiły się pierwsze wideorejestratory, a także tablety, które stały się bezkonkurencyjne, biorąc pod uwagę ich stosunek ceny do jakości. Szybki rozwój oraz ogromny sukces na rynku polskim był impulsem do budowania brandu w kolejnych krajach, m.in. Europy Zachodniej. Warszawskie biuro zostało centrum dowodzenia, bazą wypadową wszelkich działań sprzedażowych oraz marketingowych. W ciągu tych 7 lat udało nam się również trzykrotnie zmienić siedzibę, za każdym razem na większą, otworzyć własny magazyn oraz serwis urządzeń. Daje nam to ogromne ułatwienie oraz niezależność podczas pracy. Jako Prezes Navitel na Europę jestem bardzo dumny z tego, co udało się dotąd osiągnąć, zarówno mnie osobiście, jak i całemu zespołowi. Moje motto od początku brzmiało „Biznes robi się z ludźmi” i sprawdza się ono cały czas, na każdym etapie tworzenia firmy”mówi Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL Europe.

Udostępnij
- REKLAMA -