Brandsit
  • English
Powiadomienia Więcej
  • PL
  • Świat
  • Aktualności
  • Rynek
  • Kanał
  • Technologie
  • Opinie
  • Dane
  • Legislacja i regulacje
  • Praca i kariera
  • Startupy i innowacje
BrandsitBrandsit
Szukaj
  • Kategorie
    • Polska
    • Świat
    • Aktualności
    • Rynek
    • Kanał
    • Dane
    • Opinie
    • Technologie
    • Legislacja i regulacje
    • Praca i kariera
    • Startupy i innowacje
  • English
  • Redakcja
  • Reklama
Obserwuj
© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Aktualności

Międzynarodowa społeczność programistów .NET po raz kolejny spotkała się w Warszawie

Newsroom BrandsIT
11 października, 2018
4 Min
Udostępnij

We wrześniu programiści wykorzystujący do swej pracy platformę .NET mieli okazję spotkać się w warszawskiej hali EXPO XXI. Wszystko za sprawą międzynarodowej konferencji .NET DeveloperDays.

Pre-cony, czyli otwarcie .NET DeveloperDays 2018

Jak co roku w przeddzień konferencji przeprowadzono całodniowe warsztaty. Autorskie pre-cony poprowadzili: Sasha Goldshtein, Neal Ford, Daniel Marbach i Shawn Wildermuth. Jednakże można było ich spotkać także podczas następnych dwóch dni, gdyż specjaliści prezentowali godzinne sesje w czterech równoległych ścieżkach.

Tegoroczna edycja .NET DeveloperDays obfitowała w wiele nowości. Jedną z nich były wspomniane cztery sesje tematyczne, które odbywały się równolegle w osobnych salach. Takie rozwiązanie pozwoliło wybrać uczestnikom zagadnienia, które najbardziej ich interesują, a jednocześnie poszerzyć zakres tematyczny konferencji. Expert zone – to kolejna nowość, która pojawiła się na wrześniowym wydarzeniu. Dostęp do strefy ekspertów pozwolił uczestnikom spotkać się twarzą w twarz z prelegentami i w swobodnej atmosferze zadać im nurtujące ich pytania.

Najciekawsze prelekcje

Jako pierwszy swoją prelekcję wygłosił Scott Hunter – Director of Program Management w firmie Microsoft. Hunter na co dzień pracuje nad .NET Core, ASP.NET, Entity Framework i narzędziami internetowymi do Visual Studio. Przed uczestnikami wystąpili także m.in. Tim Huckaby, Alex Thissern, Jiri Cincura, Noelle LaCharite, Gill Clereen czy Kendra Havens. Afternoon Keynote wygłosił Donovan Brown – Principal Devops Manager w zespole Microsoft’s Cloud Developer Advocacy. To właśnie jego prelekcja zatytułowana “Enterprise Transformation (and You Can Too)” otrzymała najlepszą ocenę od uczestników. Z oceną 4,78 wygrał klasyfikację ocen sesji.

Pierwszy raz wziąłem udział w .NET DeveloperDays i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Moim zdecydowanym faworytem był Scott Hunter i jego prelekcja .NET Overview & Roadmap – uważam, że to urodzony mówca i prezenter. Bardzo zaciekawiły mnie również problemy poruszone podczas prelekcji Pani Kingi Gaździńskiej. Konferencja przygotowana na najwyższym poziomie, organizatorzy zadbali o każdy szczegół. Był czas na zdobycie merytorycznej wiedzy, rozrywkę i nieformalne rozmowy z programistami z całego świata. Myślę, że pojawię się na kolejnej edycji – skomentował Tomasz Szczerba z Dotnetomaniak

Uczestnicy z całego świata

.NET DeveloperDays 2018 zgromadziło prawie 1000 uczestników. Największą część stanowili Polacy, ale konferencja cieszyła się również popularnością wśród Serbów i Norwegów. Prelegenci z całego świata i treść przekazywana w języku angielskim przyciągnęły do warszawskiego EXPO XXI programistów nawet z Cypru, Malty czy Mołdawii.

Jak co roku, organizatorzy przygotowali wiele dodatkowych atrakcji. Jedną z nich był koncert Dueling Pianos with Jeff & Rhiannon. Oprócz tego przeprowadzono konkursy, w których można było wygrać atrakcyjne nagrody. Dzięki partnerom takim jak wydawnictwo Helion, O’Reilly czy Pact goście mogli otrzymać książki poświęcone m.in. Xamarin i ASP.NET Core MVC 2.

Wśród partnerów wydarzenia znalazło się wiele polskich i zagranicznych podmiotów zrzeszających ekspertów z branży IT m.in.: ICT Cluster Bulgaria, Vojvodina ICT Cluster, Mazowiecki Klaster ICT, IKT Klaster Centralne Srbija, czy organizacja GirlsInTech.

Konferencję uważam za bardzo udaną – podobnie zresztą jak wszystkie poprzednie jej edycje. Duża liczba prelegentów pozwoliła wybrać każdemu to, co go najbardziej interesuje. Cieszę się również, że pojawiły się tematy z okolic AI i machine learningu – jak dla mnie, mogłoby być ich nawet trochę więcej. – powiedział Michał Komorowski, prelegent, autor bloga o programowaniu i pracy w IT 

Organizatorem wydarzenia była firma DATA MASTER, która odpowiada także za produkcję Cloud DeveloperDays oraz Join! The Database Conference.

TEMATY:ChmuraDevOpsEnterpriseEYKonferencjaLGMachine LearningMicrosoftProgramiściWydarzenia
Udostępnij
Facebook LinkedIn Copy Link Print

Biuletyn

Dołącz do najlepszego biuletynu w branży ICT!

Subskrybując Biuletyn Brandsit akceptujesz naszą politykę prywatności.

Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą albo katalog spam i potwierdź swoją subskrypcję.

Zobacz również

Sztuczna inteligencja, ai
Sztuczna inteligencja

4 trendy AI, które zdefiniują najbliższe lata

Dynamiczny rozwój generatywnej sztucznej inteligencji to zaledwie wierzchołek góry lodowej. Równolegle do wyścigu…

Google cloud
Google Cloud

Google Cloud zdobywa kolejnego giganta. Meta inwestuje ponad 10 mld dolarów w infrastrukturę AI

Google Cloud kontynuuje imponującą passę, zabezpieczając kolejny strategiczny kontrakt w sektorze sztucznej inteligencji.…

chiny
Nvidia

Problemy Nvidia w Chinach? Produkcja kluczowego chipa AI wstrzymana

Nvidia tymczasowo wstrzymała produkcję swojego najnowszego procesora AI, H20, zaprojektowanego specjalnie na rynek…

DeepSeek
DeepSeek

Nowy model DeepSeek V3.1. Szybszy i gotowy na chińskie procesory AI

Chiński startup DeepSeek po raz kolejny przyspiesza rozwój swojej technologii, publikując aktualizację flagowego…

System motywacyjny, biuro
Praca

System motywacyjny w firmie – jak go zaprojektować, aby naprawdę działał?

Czym jest system motywacyjny i dlaczego jest niezbędny? System motywacyjny to zestaw narzędzi,…

Zegarek
Reklama

Top 5 sklepów internetowych z zegarkami w Polsce – ranking 2025

Rosnące oczekiwania klientów sprawiły, że sklepy internetowe z zegarkami zaczęły ze sobą rywalizować…

Inwestycje, wykres, Atende
Spyrosoft

Spyrosoft umacnia pozycję: Rating BBB i 165% wzrostu zysku netto

Wrocławska spółka technologiczna Spyrosoft otrzymała od agencji S&P Global Rating ocenę BBB z…

branża finansowa, iPod, efekt stycznia
GPW

GPW stawia na AI. Giełda chce zwiększyć efektywność

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) rozpoczyna prace nad strategią wykorzystania sztucznej inteligencji.…

Brandsit
  • Redakcja
  • Reklama

© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?