Adyen i Microsoft uruchamiają optymalizację tokenów sieciowych

Natalia Zębacka
Natalia Zębacka - Redaktor Brandsit
2 min

Adyen, platforma obsługująca płatności globalne, rozszerza współpracę z Microsoft na rzecz szybszego tworzenia rozwiązań innowacyjnych dla obu spółek i uruchamia opracowaną przez Adyen optymalizację tokenów sieciowych. Adyen jest jedną z pierwszych platform, która wprowadziła szereg rozwiązań w zakresie tokenizacji płatności i oferuje automatyczną optymalizację tokenów w celu zwiększenia poziomu autoryzacji. Optymalizacja tokenów sieciowych pozwoli takim podmiotom jak Microsoft zwiększyć zyski dzięki wyższemu poziomowi autoryzacji.

„Doświadczenia klientów zawsze są w centrum naszej działalności, a jeśli chodzi o proces płatności, wszystko sprowadza się do tego, aby uczynić go szybszym, prostszym i bardziej bezpiecznym”, powiedział Matt Rossmeissl, wiceprezes ds. komercyjnych rozwiązań technologicznych Microsoft. „Misją Microsoft jest oferowanie innowacyjnych produktów, a opracowana przez Adyen optymalizacja tokenów sieciowych jest czynnikiem, który przyczyni się do wyższych poziomów autoryzacji i większego zadowolenia klientów”.

Adyen i Microsoft współpracują od lipca 2015 r., a współpraca ta rozpoczęła się od zdobycia rynku europejskiego. Dziś, Adyen świadczy dla Microsoft usługi w zakresie przetwarzania płatności globalnych, dotyczących wszystkich produktów i usług oferowanych przez Microsoft. Microsoft, z kolei, oprócz usługi optymalizacji tokenów sieciowych, korzysta również z wielu innych produktów Adyen, w tym z usługi umożliwiającej uaktualnienie konta w czasie rzeczywistym o nazwie Real-time Account Updater, gwarantującej klientom bezproblemowe dokonywanie zakupów, za które należność zawsze pobiera się z aktualnie zdefiniowanej karty. Adyen obsługuje również szereg metod rozliczania płatności lokalnych stosowanych w wielu państwach, w których Microsoft oferuje swoje produkty i usługi, w tym funkcjonujące w USA sieci debetowe będące najnowszą zdobyczą firmy Adyen.

„Nasze produkty zawsze tworzymy skupiając się na potrzebach podmiotów handlowych i ich odbiorców, a Microsoft wymaga od nas pomocy w tworzeniu coraz lepszych rozwiązań globalnych. Charakterystyczna dla Microsoft dbałość o dobro klientów jest dla nas cennym źródłem informacji”, powiedział Kamran Zaki, dyrektor zarządzający firmy Adyen. „Zespół Microsoft, plasujący się w czołówce innowatorów, zawsze chętnie testuje wiele naszych produktów i usług jako pierwszy. Codziennie wspólnie pracujemy nad tym, aby zapewnić klientom Microsoft pozytywne doświadczenia zakupowe i z niecierpliwością czekamy na nowe efekty naszej współpracy”.

- Advertisement -
Udostępnij
- REKLAMA -