Huawei i sen o Strasburgu. Nowoczesny zakład we Francji może nigdy nie ruszyć
Zaledwie dwadzieścia kilometrów na północ od Strasburga stoi ukończony we wrześniu, nowoczesny kompleks przemysłowy. Miał tętnić życiem jako pierwsza europejska fabryka Huawei, symbolizująca 200 milionów euro inwestycji i obietnicę 500…
Canon łączy wizualny storytelling z Agendą 2030. Jedenasta odsłona globalnej inicjatywy
Dla firm technologicznych, społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) ewoluowała z prostych działań charytatywnych w stronę zintegrowanych strategii wpisanych w DNA marki. Canon, japoński gigant rynku obrazowania, od ponad dekady konsekwentnie realizuje…
AI jako infrastruktura krytyczna. Jak Gemini 3 zmienia model operacyjny przedsiębiorstwa
Świat technologii żyje nagłówkami o nowym skoku wydajności, jaki oferuje Google wraz z premierą Gemini 3. Benchmarki, szybkość przetwarzania tokenów i „ludzka” płynność rozmowy to jednak tylko fasada. Prawdziwa rewolucja…
Koniec „przepalania” budżetów na AI. Rok 2026 przyniesie weryfikację ROI i nową erę wnioskowania
Era kosztownych eksperymentów ze sztuczną inteligencją dobiega końca, ustępując miejsca bezwzględnej weryfikacji zwrotu z inwestycji…
Automatyzacja i cyfrowi asystenci. ORLEN eksperymentuje z formatem bezobsługowym w Czechach
Grupa ORLEN testuje granice automatyzacji w handlu detalicznym, uruchamiając w Czechach swój pierwszy sklep typu unmanned, w którym tradycyjną obsługę zastępuje cyfrowy awatar. Ruch ten, będący efektem współpracy z siecią COOP, to strategiczna próba odpowiedzi na rosnące koszty pracy poprzez…
