Apple wprowadza na rynek nowego iPada Air, tym razem z większym ekranem

Apple wprowadza nowe zmiany do swojej serii iPad Air, prezentując większe ekrany i nową paletę kolorów bez podnoszenia cen. Ta aktualizacja zbiega się z wprowadzeniem mocniejszego chipa Apple M2, co stanowi odpowiedź firmy na rosnące oczekiwania użytkowników dotyczące wydajności i stylu.

2 Min
Apple iPad Air
źródło: Apple
- REKLAMA -

Canon łączy wizualny storytelling z Agendą 2030. Jedenasta odsłona globalnej inicjatywy

Dla firm technologicznych, społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) ewoluowała z prostych działań charytatywnych w stronę zintegrowanych strategii wpisanych w DNA marki. Canon, japoński gigant rynku obrazowania, od ponad dekady konsekwentnie realizuje…

Natalia Zębacka

AI jako infrastruktura krytyczna. Jak Gemini 3 zmienia model operacyjny przedsiębiorstwa

Świat technologii żyje nagłówkami o nowym skoku wydajności, jaki oferuje Google wraz z premierą Gemini 3. Benchmarki, szybkość przetwarzania tokenów i „ludzka” płynność rozmowy to jednak tylko fasada. Prawdziwa rewolucja…

Klaudia Ciesielska

Koniec „przepalania” budżetów na AI. Rok 2026 przyniesie weryfikację ROI i nową erę wnioskowania

Era kosztownych eksperymentów ze sztuczną inteligencją dobiega końca, ustępując miejsca bezwzględnej weryfikacji zwrotu z inwestycji…

Automatyzacja i cyfrowi asystenci. ORLEN eksperymentuje z formatem bezobsługowym w Czechach

Grupa ORLEN testuje granice automatyzacji w handlu detalicznym, uruchamiając w Czechach swój pierwszy sklep typu unmanned, w którym tradycyjną obsługę zastępuje cyfrowy awatar. Ruch ten, będący efektem współpracy z siecią COOP, to strategiczna próba odpowiedzi na rosnące koszty pracy poprzez…

- Advertisement -
Ad image
- REKLAMA -

Technologia

- REKLAMA -
Udostępnij