Bechtle: Make IT Easy – czy transformacja cyfrowa jest nieunikniona?

Podobne tematy

Wpływ COVID-19 na rynek data center w Polsce

Czynnikiem zupełnie nowym dla rynku, nie uwzględnianym wcześniej w ocenie sytuacji na rynku i prognozach jest bez wątpienia pandemia...

Prawie połowa firm zainwestuje więcej w outsourcing IT

Coraz więcej firm będzie szukać zewnętrznego wsparcia technologicznego, by przetrwać zarówno pandemię, jak i możliwe nowe kryzysy. Ponad 45...

Kolejne 100 tys. domen premium .cloud dostępnych u partnerów sprzedaży

Właściciel rejestru domen .Cloud, ogłosił dziś udostępnienie 100 tys. domen z rozszerzeniem .cloud w ramach nowego, prostego cennika. Będą...

Raport Rynek IT w Polsce, wydany tej jesieni przez firmę Bechtle, największego dostawcę produktów i rozwiązań IT w Europie, odpowiada na najważniejsze pytania na temat transformacji IT na polskim rynku. Specjaliści firmy obserwując i reagując na dynamicznie zmieniające się warunki rynkowe zauważyli, że głównym celem firm w dzisiejszym świecie powinna być udana adaptacja do nowej rzeczywistości stworzonej przez szybki rozwój technologii. Dziś jest to naprawdę jedno z większych wyzwań w świecie biznesu. Stawka jest wysoka: trzeba nadążać za rynkiem, na którym to konsument jest najważniejszy.

81,48% respondentów wskazało, że najpopularniejszym aktualnie trendem na polskim rynku IT jest właśnie cloud computing. I choć dla wielu to pojęcie jest znane, specjaliści Bechtle spotkali się równie często z niezrozumieniem. A co dopiero w przypadku bardziej skomplikowanych pojęć jak SI, AR, VR, technologie immersyjne czy smart places?

Często można spotkać się z wrażeniem, że specjalistyczny świat IT jest enigmatyczny, odległy i obcy. Potrafi wzbudzać niepokój i zagubienie. Jest hermetyczny i nieprzystępny, wydaje się być skomplikowany. Nic bardziej mylnego. Bechtle chce obalić ten stereotyp.

Dlaczego? Bo Bechtle MAKEs IT EASY!

Poprzez prosty przekaz chcą być szczerzy i bliscy – zupełnie tak samo, jak dzieci. Bechtle działa na rynku globalnym, jest obecne od wielu lat w 14 krajach Europy i dlatego edukuje, mówiąc prostym językiem. W związku z tym firma podjęła się działań, które nie tylko mają przybliżyć do świata IT i pomóc w jego zrozumieniu, ale także mają za zadanie skrócić dystans, pokazując jednocześnie, że mają oni dystans do siebie.

Bechtle opracowało, między innymi, słowniczek pojęć IT – popularnych haseł, które opisane są w sposób zrozumiały dla każdego odbiorcy.

W świecie dynamicznie zmieniających się trendów samo zrozumienie pojęć nie wystarcza. Jako partner wielu podmiotów biznesowych Bechtle wie, jak ważna – poza zrozumieniem – jest komunikacja. Aby wspólnie realizować cele, dostarcza partnerom takie rozwiązania, które faktycznie będą efektywnie sprawdzać się w danym biznesie.

bechtle

Badani respondenci przyznali, że Bechtle wyróżnia się otwartością oraz tym, że jest to przyjazny i gotowy do działania zespół. Sami myślą o sobie podobnie, stąd też uznali, że zgodnie z przyjętą strategią MAKE IT EASY – mogą sobie pozwolić na to, by wyjść poza schemat i o technologię spytać… dzieci. To one w niedługim czasie będą funkcjonowały w świecie silnie zinformatyzowanym i to przed nimi stoi najwięcej wyzwań przyszłości. Bechtle sprawdza, jak najmłodsi rozumieją trudne pojęcia z branży IT: w pierwszej kolejności wspomniany już wcześniej cloud computing. Wiecie, jak tłumaczą to dzieci? Musicie sprawdzić!

Bechtle film

A jak to jest z tą codziennością? Gdzie doświadczamy technologii? Szczerze mówiąc – wszędzie! I o tym najlepiej właśnie przypominają nam dzieci:

Bechtle film 2

Funkcjonujemy w czasach ogromnych przemian. Wielu zarządzających firmami czy działami żyje w permanentnym stresie związanym ze zmianami – jeszcze nigdy nie było ich tak wiele i nie był wprowadzane tak szybko. Wystarczy odkryć potencjał w przełomowych technologiach i zastosować je z pożytkiem u siebie. Kluczem do ich implementacji jest praktyczne zrozumienie, jak mogą być one wykorzystane w  danych organizacjach.

Bechtle direct Polska jest w stanie w tym pomóc. MAKE IT EASY!

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.