Bentley chce osiągnąć całkowitą neutralność klimatyczną pod względem CO2 do końca dekady

- Reklama -

We wrześniu pracownicy Bentley wzięli udział w akcji #GoToZero, zainicjowanej przez Grupę Volkswagen. Celem projektu jest skupienie uwagi na zmianach klimatycznych i zrównoważonym rozwoju. Działania obejmowały spotkania z ekspertami, aktywności związane z redukcją zużycia energii, audyt tworzyw sztucznych, a także zachęcały do ekologicznego podróżowania. Kampania #GoToZero wpisuje się w strategię elektryfikacji Beyond100, zgodnie z którą od 2026 roku każdy model marki Bentley będzie oferowany w wersji hybrydowej.

Większa świadomość kluczem do lepszych efektów

Celem #GoToZero jest osiągnięcie zrównoważonego rozwoju we wszystkich zakładach produkcyjnych Grupy Volkswagen na całym świecie. We wrześniu w akcję zaangażowało się 4 000 pracowników Bentley Motors, którzy przez cały tydzień w brytyjskiej fabryce w Crewe kierowali swoją uwagę na inicjatywy firmy w ramach strategii zrównoważonego rozwoju Beyond100. Nowy projekt zakłada osiągnięcie całkowitej neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla do 2030 roku.

Aby zwiększyć świadomość swoich pracowników, firma przez cały tydzień zachęcała ich do dzielenia się wiedzą i najlepszymi praktykami z zakresu dbania o środowisko naturalne. Poprzez szereg aktywności, takich jak spotkania z kluczowymi liderami zrównoważonego rozwoju, audyt tworzyw sztucznych czy przegląd efektów rozpoczętych w kwietniu inicjatyw Go Paperless i Power Down, tłumaczono ich wpływ na ślad węglowy i wspierano w podejmowaniu działań na rzecz ochrony środowiska, zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym.

Bentley

Jednym z kluczowych punktów kampanii były aktywności mające na celu zachęcenie współpracowników do ekologicznych podróży. W tym aspekcie przygotowano dla nich nowe udogodnienia, takie jak stacja naprawy rowerów, 30 nowych darmowych punktów do ładowania oraz panel fotowoltaiczny o mocy 7,7 MW.

#GoToZero już w 2030 roku

Zakład produkcyjny Bentley w Crewe jest pierwszą fabryką samochodów luksusowych w Wielkiej Brytanii, neutralną pod względem emisji dwutlenku węgla, posiadającą certyfikat Carbon Trust, zgodny z normami PAS 2060.

–        Nasi koledzy są kluczowymi katalizatorami zmian, dlatego chcemy wykorzystać ich spostrzeżenia oraz udowodnić im, że mogą się uczyć od siebie nawzajem. Jako zarząd zaangażowaliśmy się w kampanię, organizując własne warsztaty, aby odpowiednio zrecenzować nasz program i zidentyfikować możliwości dalszego przyspieszenia naszych działań. Nabrały one dodatkowego tempa w czerwcu wraz z premierą naszego drugiego modelu hybrydowego – Flying Spur Hybrid. Jesteśmy też na dobrej drodze, aby już w 2025 roku dostarczyć klientom nasz pierwszy BEV, w 2026 roku rozszerzyć swoją ofertę o modele BEV i hybrydowe, aż w końcu w 2030 roku oferować wyłącznie samochody typu BEVkomentuje Peter Bosch, Członek Zarządu ds. Produkcji. 

- Reklama -
Źródło:Bentley

Treści PREMIUM

Otrzymuj cotygodniowy e-mail od BrandsIT, który sprawia, że czytanie wiadomości jest naprawdę przyjemne. Dołącz do naszej listy mailingowej, aby być na bieżąco i uzyskać dotęp do treści PREMIUM za darmo.

- Reklama -