E-commerce

E-commerce to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów, a technologia odgrywa w nim kluczową rolę. Odkryj najnowsze strategie, narzędzia i trendy w e-commerce, które pomogą Ci osiągnąć sukces w erze cyfrowej z Brandsit.

- REKLAMA -

Amazon wprowadza sztuczną inteligencję w recenzjach produktów w USA. Na czym polega usługa?

Natalia Zębacka

Amazon, gigant e-commerce, po raz kolejny przekształca sposób, w jaki klienci postrzegają zakupy online. Firma…

Fiserv przemienia krajowy rynek płatności wprowadzając nową bramkę płatniczą z Visa Mobile

Izabela Myszkowska

Firma Fiserv, globalny gigant technologiczny z sektora finansowego, wyznacza nowe standardy na polskim rynku płatności…

Rynek usług continuity w Polsce – Centuria i Adminotaur idą w kierunku konsolidacji

Newsroom BrandsIT

W rosnącym tempie polskiej ekonomii cyfrowej, dwie firmy - poznańska Centuria S.A. i krakowski Adminotaur…

Pakowanie łatwe jak nigdy! Dyspensery dla szybkiego i taniego przygotowania zamówień

Sprzedaż wysyłkowa obejmuje szereg procesów, wśród których bardzo ważną rolę pełni pakowanie produktów. W jaki…

Fulfillment dla e-commerce: jak usprawnić logistykę sklepu internetowego?

Usprawnienie logistyki sklepu internetowego jest kluczowe dla jego sukcesu. Fulfillment e-commerce, czyli kompleksowa obsługa logistyczna,…

Wirtualne polowanie na miliardy: TikTok otwiera swoje drzwi dla sprzedawców online

Izabela Myszkowska

To było nieuniknione. Właściciele chińskiej platformy TikTok łakomie patrzą na globalny rynek internetowej sprzedaży. Rzucą…

Rola sztucznej inteligencji w e-commerce

Eksperci

Jak wynika z badania SearchNode, aż 96% właścicieli sklepów online wierzy, że sztuczna inteligencja wywiera…

Cyfrowa rewolucja w handlu: 70 proc. zautomatyzowanych zadań do 2025 roku

Izabela Myszkowska

Sprzedaż w internecie zyskuje na popularności, ale sklepy fizyczne nadal są ważne. Jeśli sprzedawcy chcą…

Zalety sprzedaży na Amazon

Amazon to jedna z największych platform handlowych na świecie. Każdego miesiąca aż 170 milionów unikalnych…

Polacy nie chcą kupować w metaverse

Natalia Zębacka

Ponad 80 proc. Polaków nie jest zainteresowanych możliwością robienia zakupów w metaverse - wynika z…

Połącz się z nami

- REKLAMA -