Co należy wiedzieć na temat Eloqua?

Newsroom BrandsIT
Newsroom BrandsIT - NewsRoom Brandsit
3 min

Określenie automatyzacji marketingu (ang. marketing automation) własną popularność uzyskały relatywnie niedawno. Podstawowym zadaniem jest automatyzowanie rozmaitych mechanizmów marketingowych takich jak np.: działalności sprzedażowe, e-mail marketing, lub wysyłka newsletter-ów. Ideą główną marketing automation jest także likwidacja kłopotu jaki niejednokrotnie pojawiał się przy używaniu przeróżnego typu praktyk marketingowych, a czyli manualnego wdrażania informacji o użytkowniku, co dzięki nowoczesnej funkcji przestało być kłopotem.

Stosowanie owego rodzaju wyjścia ma także na celu zwiększenie skuteczności pracy działu marketingu, jak także wprowadzenie systematyczności i podniesienie częstotliwość oraz rezultatów oddziaływań. Teraz na rynku znajdziemy wiele różnych narzędzi do automatyzacji marketingu, a jednym z lepszych, na pewno jest narzędzie Eloqua. Dokładnie na temat Eloqua Oracle, możemy przeczytać na stronie internetowej, którą znajdziemy pod adresem http://growinternational.eu/pl/blog/oracle-eloqua-zaawansowana-platforma-automatyzacji-marketingu/.

Eloqua – narzędzie do marketing automation

Rozwinięte systemy Marketing Automation takie jak Eloqua proponują klientom arsenały urządzeń analitycznych. Dzięki nim jesteśmy w stanie bezpośrednio określać efektywność własnych postępowań, sprawnie administrować dochodami marketingowymi, i chociażby uchronić się przed rozmaitymi zagrożeniami połączonymi z obostrzeniami prawnymi traktującymi komunikacji marketingowej lub ochrony danych personalnych. Dla przykładu – na poziomie każdego kroku wzorca działania Eloqua monitoruje, czy określony odbiorca nie wycofał zgody na komunikację marketingową.

Jedną spośród największych korzyści platform MA takich jak Eloqua jest szansa łączenia się z systemami CRM. Co więcej, system może łączyć się także z bazami informacji różnych artykułów liczbowych lub z posprzedażowymi bazami informacji, np. bazy departamentów zajmujących się aftersales suport. Korzystając z wielu źródeł informacji Eloqua zapewnia stworzenie wielowymiarowego, wieloaspektowego profilu ewentualnego bądź obecnego konsumenta, natomiast przez prostotę egzekwowania specjalistycznych, dostosowanych systemów działania marketingowego – pozwoli uzyskiwać lepsze rezultaty w sprzedaży, eksploatacji posprzedażowej, szkoleniu, informowaniu bądź budowaniu więzi z kontrahentem.

Co należy wiedzieć o Eloqua?

Eloqua ma praktyczne funkcje, jakie pomagają marketerom funkcjonować skutecznie oraz efektywnie. Jedną spośród nich jest opcja obserwowania stron www przez wytworzone skrypty, jakie umieszczamy na naszych stronach. Od owego czasu możemy przechowywać dane o zachowaniu użytkowników. Żeby poprawić tenże mechanizm oraz spowodować, aby był łatwy w obsłudze oraz przyjazny dla klienta Eloqua udostępnia jeszcze jedną niezwykle dobrą funkcję – przypisywanie opisów kwalifikujących (tagów) monitorowanych stron. Eloqua pozwoli połączyć odwiedziny klienta z kolejnym aspektem działania marketingowego – przykładowo, odwiedzającemu (gdy np. mamy jego mail) możemy automatycznie przesłać właściwy mail lub powiadomić dział sprzedaży. Ponadto, aby podnieść komfort oraz skuteczność pracy Eloqua zapewnia tagowanie stron, więc nadawanie im przyjaznych nazw.

- Advertisement -
Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -