Ekrany LED – czym są i dlaczego warto postawić na taką reklamę

4 min

Ekrany LED wykorzystujemy na co dzień w rozrywce. Technologia ta sprawdza się jednak w bardzo licznych sektorach, w tym w reklamie. Daje ona twórcom tej ostatniej praktycznie nieograniczone pole do popisu.

Ekrany LED bazują na technologii tworzenia wielobarwnego obrazu o bardzo wysokiej jakości. Oparta jest ona na diodach świecących. Uzyskany dzięki niej obraz jest jest statyczny lub dynamiczny, wyraźny i z daleka przykuwa wzrok. Ekran, na którym jest wyświetlany, można ustawiać lub zawieszać w różnych miejscach, zarówno zewnątrz budynków, jak i na zewnątrz. Nowoczesne technologie umożliwiają też nadawanie mu praktycznie dowolnego kształtu.

Dzięki temu wszystkiemu LED sprawdza się w wielu dziedzinach: rozrywce, pracy, sztuce oraz reklamie.

Jakie technologia ta ma zalety dla branży reklamowej? Sprawdźmy!

Ekrany LED i skuteczna reklama

Reklama, aby skutecznie pełniła swoją funkcję, musi dotrzeć do jak największej liczny odbiorców, czyli po prostu zwrócić na siebie ich uwagę. Ekrany LED sprawdzają się w tym zakresie doskonale, ze względu na swoja praktyczność oraz fakt, że dają twórcom materiałów reklamowych bardzo dużą swobodę działania. Umożliwiają bowiem wyświetlanie dynamicznego, wielobarwnego obrazu, którym łatwo przykuć wzrok potencjalnego klienta i zainteresować go reklamowanym towarem bądź usługą. Z pomocą ekranów LED wyświetlać można na przykład spoty reklamowe, informacyjne bądź inne atrakcyjne materiały video. Jedynym ograniczeniem jest tu wyobraźnia reklamodawcy oraz środki, jakimi dysponuje na przygotowanie materiału.

Spot oczywiście zawiera o wiele więcej informacji dla potencjalnego klienta niż reklama statyczna, jego forma, jeśli jest dobrze wykonany, lepiej też zachęca do nabycia towaru lub skorzystania z usługi. W tym zakresie technologia LED jest nieoceniona.

Innym plusem jest sama czytelność tego typu ekranów. Diody świecą bardzo jasno, skutkiem czego emitowany z ich pomocą obraz jest doskonale widoczny niezależnie od oświetlenia. Można go podziwiać nawet w pełnym słońcu. Jest to kolejny czynnik pozytywnie wpływający na zauważalność, a zatem skuteczność reklamy.

Wielką zaletą LED-ów jest ich wysoka trwałość. Diody są mało awaryjne i odporne na zmienne warunki atmosferyczne, dzięki czemu zachowują nieskazitelną jakość i wyrazistość obrazu przez wiele lat, skutecznie przykuwając uwagę odbiorców.

Ekrany LED – wielofunkcyjna technologia

Skuteczna reklama powinna być dobrze ulokowana – to znaczy, w miejscu, gdzie zobaczy ją jak najwięcej potencjalnych klientów. I to jest kolejne pole, na którym LED-y sprawdzają się znakomicie.

Taki wyświetlacz można bardzo łatwo dostosować do potrzeb reklamodawcy. Powierzchnia nośnika LED, ze względu na modułową budowę, w zasadzie może być dowolna. Istotnym elementem jest zatem właściwe dobranie wymiaru ekranu LED do danej lokalizacji. Ekrany LED można instalować zarówno w pomieszczeniach zamkniętych, jak też na zewnątrz. Mogą być umieszczane na fasadach budynków lub umiejscawiane jako obiekty wolnostojące. Dzięki temu o wiele łatwiej jest wybrać dogodne miejsce do zaprezentowania reklamy szerokiemu gronu odbiorców.

Kształt powierzchni, na której instalujemy ekran, jest w zasadzie dowolny. Współczesna technologia pozwala na tworzenie wyświetlaczy płaskich, zaokrąglonych, pofalowanych…

Postęp technologiczny ekranów LED umożliwił istotną redukcję wagi nośnika (z 60 kg/m2 do 25 kg/mkw), a obecna głębokość wynosząca zaledwie 8 cm sprawia, że zainstalowane ekrany LED wyglądają bardzo estetycznie przylegając niemalże do ściany bądź elewacji.

Technologia LED z definicji jest również energooszczędna, co na reklamodawców powinno stanowić jeszcze jeden plus.

Więcej informacji dostępne jest na stronie: https://flexvision.pl/pl/oferta/sprzedaz-ekranow-led/ekrany-led.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz