Kluczowe różnice między SEO a Google Ads, które musisz znać
W świecie marketingu internetowego firmy często stają przed wyborem między inwestycją w pozycjonowanie organiczne a reklamami płatnymi. Obie strategie – SEO i Google Ads – mają wspólny cel: zwiększyć widoczność…
Gaia-X Level 3: Nowy standard suwerenności danych. Kto trafił na listę CISPE?
Przez lata dyskusja o europejskiej suwerenności cyfrowej opierała się głównie na politycznych deklaracjach. Podczas szczytu Gaia-X 2025 w Porto nastąpił jednak kluczowy zwrot w stronę twardych rynkowych realiów. Ulrich Ahle,…
Od Apple’a do Alphabetu: późny zwrot Warrena Buffetta w stronę infrastruktury AI
Ruben Dalfovo, Strateg ds. inwestycji w Saxo pisze w analizie, że przez lata historia Warrena Buffetta z Google była przestrogą. Otwarcie przyznawał, że niekupienie ich akcji było poważnym błędem, choć…
Co dalej z AI? Ministerstwo Cyfryzacji ogłasza zaktualizowaną wersję Polityki rozwoju sztucznej inteligencji w Polsce
W drugiej połowie listopada Ministerstwo Cyfryzacji przedstawiło zaktualizowaną wersję „Polityki rozwoju sztucznej inteligencji w Polsce…
Lojalność umarła, niech żyje sens. Jak zarządzać w IT, gdy „owocowe czwartki” już nie działają
Prawie żadna inna branża nie doświadcza obecnie tak silnych wstrząsów jak IT, gdzie kultura ciągłej innowacji i zwinności coraz częściej prowadzi do systemowego wyczerpania zespołów. W tym dynamicznym krajobrazie liderzy muszą zrozumieć, że stara waluta lojalności straciła na wartości, a…
