Joanna Wcisło: z Netii do Stanusch Technologies

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska  - Redaktor prowadzący Brandsit 2 min czytania

Joanna Wcisło objęła stanowisko Chief Commercial Officera w Stanusch Technologies. To należąca do Kulczyk Investments spółka, specjalizująca się w tworzeniu systemów wykorzystujących sztuczną inteligencję oraz przetwarzanie języka naturalnego.

Joanna Wcisło posiada ponad 20-letnie doświadczenie menedżerskie zdobyte w obszarze sprzedaży oraz obsługi klienta. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za strategię handlową oraz marketing.

Zanim związała się ze Stanusch Technologies, pełniła kierownicze funkcje w Netii. Jako Dyrektor Generalna Rynku B2C odpowiadała za rozwój i sprzedaż produktów spółki skierowanych do klientów indywidualnych, a także optymalizację procesów utrzymaniowych. Była także odpowiedzialna za cyfryzację sprzedaży i obsługi klienta.

Wcześniej w Netii pełniła obowiązki Dyrektora Departamentu Obsługi Klienta. Odpowiadała za zarządzanie siecią call center, realizację działań mających na celu zwiększenie satysfakcji klientów i zmniejszenie ich retencji, a także projekty cyfryzacyjne.

Przed rozpoczęciem kariery zawodowej w Netii, Joanna Wcisło przez blisko 5 lat pełniła obowiązki Dyrektora Departamentu Obsługi Klienta w Raiffeisen Banku. Odpowiadała również za zarządzanie siecią contact center, telesprzedaż i za strategię jakości obsługi klienta w Provident Polska, gdzie pełniła obowiązki Dyrektora Działu Obsługi Klienta.

Joanna Wcisło jest absolwentką psychologii społecznej Uniwersytetu SWPS. Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku job coaching – doradztwo kariery i rozwoju.

Stanusch Technologies specjalizuje się w realizacji projektów wykorzystujących sztuczną inteligencję, uczenie maszynowe oraz przetwarzanie języka naturalnego. Do grona klientów spółki należą m.in. Energa, InPost, Link4, UPC, Bayer, BZ WBK, Geting Bank, Orange, ING, Bayer oraz ZUS i Kancelaria Sejmu.

W Netii, stanowisko Joanny Wcisło objął Tomasz Dakowski do maja bieżącego roku pracujący w UPC Polska, a wcześniej dla Orange Polska i poprzedniczki telekomu Telekomunikacji Polskiej (2001-2010).

Skomentuj
- Reklama -

Umiejętności cyfrowe – jak szybko się dezaktualizują?

Wysoka dynamika rozwoju sektora technologicznego obserwowana w ostatnich latach stworzyła ogromne zapotrzebowanie na pracowników. Skuteczną metodą na pozyskanie osób posiadających odpowiednie

5 min czytania

Polski startup The Village wchodzi do Hiszpanii

The Village otworzył pierwsze zagraniczne biuro w Barcelonie oraz rozpoczął działalność od onboardingu 500 partnerskich szkół, przedszkoli i żłobków w

3 min czytania

Moskwa: Za 10 lat chcemy uruchomić pierwszą elektrownię atomową

Zależy nam na tym, by w 2033 roku popłynęła pierwsza energia z dużej energetyki jądrowej - mówi w poniedziałkowym wywiadzie

3 min czytania