Ad image

LiveChat został technologicznym partnerem WordPress VIP

Izabela Myszkowska - Redaktor Brandsit 2 Min Read

WordPress VIP, wiodący dostawca rozwiązań hostingowych specjalizujący się w usługach dla segmentu “enterprise”, włączył LiveChat Software do swojego prestiżowego programu partnerów technologicznych. LiveChat dołączył do niewielkiego grona firm technologicznych i jest pierwszym partnerem, który zapewnia klientom WordPress VIP dostęp do narzędzi umożliwiających komunikację wielonałową (“omnichannel”).

Jako ekspert w dziedzinie WordPress dla przedsiębiorstw, WordPress VIP oferuje m.in. w pełni zarządzaną w chmurze platformę zapewniającą najwyższy poziom bezpieczeństwa, wydajności i elastyczności, a także kompleksowe doradztwo i pomoc techniczną. Do klientów korzystających z usług tej firmy należą między innymi Capgemini, Meta i News Corp.

LiveChat ma 20 lat doświadczenia w budowie rozwiązań z zakresu komunikacji tekstowej dla biznesu. W modelu SaaS udostępnia rozwiązania umożliwiające m.in. tworzenie czatbotów, zarządzanie komunikacją e-mail, czy tworzenie baz wiedzy online. Z rozwiązania LiveChat korzysta ponad 35 tys. firm, uczelni i instytucji, które w zeszłym roku przeprowadziły dzięki niemu 672 mln czatów.

Najważniejsze kryteria, którymi kieruje się WordPress VIP przy wyborze partnerów technologicznych, obejmują ekspercką wiedzę branżową i innowacyjne strategie wejścia na rynek. WordPress VIP identyfikuje firmy, które mają udokumentowaną historię udanych wdrożeń integracji WordPress na dużą skalę.

“LiveChat znajdzie się w pierwszym rzędzie rozwiązań polecanych przez WordPress VIP, to dla nas ekscytująca okazja żeby rozszerzyć grona naszych klientów klasy enterprise. To też potwierdzenie, że LiveChat to rozwiązanie z absolutnie najwyższej technologicznej półki. Dzielimy ambicje WordPress VIP i mamy nadzieję, że już wkrótce będziemy wspierać wspólnych klientów”powiedział Szymon Klimczak, CMO w LiveChat Software. “Wierzymy, że dzięki naszemu rozwiązaniu, klienci WordPress VIP będą mogli notować szybsze wzrosty i osiągać wyższy poziom satysfakcji swoich użytkowników co jest dziś kluczowe dla biznesowego sukcesu”dodał Klimczak.