Nowy model pracy centrum usług biznesowych Aon

Newsroom BrandsIT
Newsroom BrandsIT - NewsRoom Brandsit
3 min

Transformacja przedsiębiorstw oparta o innowacje dotyczy nie tylko wdrażania zaawansowanych technologii na poziomie zarządzania biznesem. To także zmiana stylu pracy i komunikowania się zespołów, które nierzadko pracują w różnych biurach rozproszonych często na całym świecie. Nowoczesna komunikacja to jednak nie tylko możliwość dołączenia do spotkania z dowolnego miejsca i urządzenia, ale także bezpieczny dostęp do zasobów firmowych i współdzielenie ich ze współpracownikami. Krakowskie centrum usług biznesowych firmy Aon zdecydowało się na ten krok, wdrażając ekosystem rozwiązań do współpracy Cisco. Za ich implementację i integrację odpowiadała firma Trecom.

Firma Aon Polska jest częścią światowego koncernu Aon plc, wiodącego dostawcy profesjonalnych usług doradztwa i rozwiązań w dziedzinach takich jak zarządzanie ryzykiem, emerytury i zdrowie w czasach, gdy zagadnienia te mają wyjątkowe znaczenie dla globalnej gospodarki. Aon na świecie zatrudnia ponad 50 tys. osób, w 500 biurach zlokalizowanych w ponad 120 krajach.

W Polsce Aon działa od 1992 roku i zatrudnia ponad 1 500 osób w biurach na terenie całego kraju: w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie i Wrocławiu. Specjalizuje się w zakresie zarządzania ryzykiem i usług pośrednictwa ubezpieczeniowego, dostarczając innowacyjnych rozwiązań dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta. Sporządzane przez ekspertów Aon analizy oparte na pogłębionych danych pozwalają klientom maksymalizować osiągane rezultaty. Globalny zasięg umożliwia zdobywanie i wymianę doświadczeń, które są wykorzystywane w pracy z klientami przy tworzeniu sprawdzonych rozwiązań.

Mniej podróży służbowych, więcej spotkań wirtualnych, większa efektywność pracy

Wykorzystanie rozwiązań do pracy zespołowej to dla nas element strategii biznesowej i naturalny kierunek rozwoju. Jesteśmy organizacją, która ma oddziały zlokalizowane na całym świecie, często więc pracujemy w rozproszonych geograficznie zespołach. Częste podróże służbowe zastąpiliśmy spotkaniami w przestrzeni wirtualnej – mówi Marcin Lisiewicz, Menedżer IT ds. Relacji Biznesowych w regionie CEE z firmy Aon. – Wdrożenie rozwiązań Cisco pozwoliło nam również zoptymalizować przestrzeń biura i wprowadzić system rotacyjnych miejsc pracy. Nie ma potrzeby, aby każdy pracownik miał przypisane biurko w sytuacji, gdy może pracować właściwie z każdego miejsca, w którym jest dostęp do Internetu, w tym z domu – dodaje.

Jak podkreślają przedstawiciele Aon, narzędzia do pracy grupowej pozwalają zmaksymalizować efektywność pracy. Są one niezbędne w trybie pracy Activity Based Working, który polega na dostosowaniu przestrzeni biurowej i narzędzi do potrzeb pracowników tak, aby maksymalnie pomagać im w pracy zespołowej i wypracowywaniu kreatywnych rozwiązań. Dlatego technologia umożliwiająca zdalną współpracę ma dla Aon znaczenie krytyczne. Pozwala na codzienne spotkania zespołów i prowadzenie projektów, niezależnie od tego, gdzie przebywają pracownicy.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -