Oracle ulepszy swoje usługi dzięki AI. Firma ogłosiła kolejne innowacje

źródło: Oracle
Klaudia Ciesielska
2 min

Generatywna sztuczna inteligencja to technologia, która może generować nowe, unikatowe dane, takie jak tekst, obrazy czy muzyka, na podstawie wcześniej nauczonych wzorców. Oracle zintegrował tę technologię z platformą Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX), wspieraną przez Oracle Cloud Infrastructure (OCI), aby zwiększyć zaangażowanie i efektywność w obszarze obsługi klienta.

Integracja i funkcjonalność

Różne aplikacje generatywne są bezpośrednio zintegrowane z istniejącymi procesami Oracle Fusion Service, umożliwiając optymalizację samoobsługi i automatyzację powtarzalnych zadań. Dzięki możliwościom podsumowania, tworzenia i sugerowania treści, technologia ta ma potencjał do rozwiązywania problemów z obsługą klienta w sposób znacznie szybszy i bardziej efektywny.

Bezpieczeństwo i prywatność

Oracle podkreśla, że prywatność i dane klientów są traktowane z najwyższą ostrożnością. Klienci mają wyłączność na korzystanie z modeli, które są szkolone na ich własnych danych, a żadne informacje nie są udostępniane ani pokazywane innym klientom, stronom trzecim czy dostawcom modeli LLM.

REKLAMA

Oracle, dzięki swoim innowacjom w dziedzinie generatywnej sztucznej inteligencji, dąży do zapewnienia organizacjom narzędzi, które pozwolą im poprawić jakość obsługi klienta. Firma kontynuuje prace nad sztuczną inteligencją, co widać na przykładzie wspólnej platformy AI z GitLab, i zdaje się być na dobrej drodze do zdefiniowania przyszłości technologii. Ostatnie wiadomości mówią także o możliwości uruchamiania baz danych klientów w chmurze Microsoft Azure z minimalnym opóźnieniem.