Partnerzy Microsoft nagrodzeni

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
3 min

Przeszło 500 przedstawicieli Partnerów Microsoft wzięło udział w dorocznym spotkaniu Microsoft Partner Strategy Conference 2018, jakie w dniach 9 i 10 października odbyło się w Łodzi. W trakcie konferencji Microsoft zaprezentował główne kierunki strategii współpracy z ekosystemem firm partnerskich na polskim rynku. Jej osią jest chmura obliczeniowa, która stanowi jednocześnie fundament do tworzenia rozwiązań partnerskich, szansę do rozwoju polskiego IP oraz podstawę transformacji firm i instytucji. W trakcie wydarzenia nastąpiła również oficjalna premiera Fabryki Przyszłości – wizji transformacji przedsiębiorstw produkcyjnych i przemysłowych, która opiera się na platformie technologii Microsoft i przeszło 30 rozwiązaniach partnerskich. Jest to wyraz podejścia Microsoft do współpracy z Partnerami, które integruje ich unikatowe branżowe rozwiązania w myśl założenia, że wspólnie możemy faktycznie transformować realne procesy biznesowe przedsiębiorstw.

Tegoroczna konferencja odbyła się pod hasłem Chmura TAK. Nie „CZY”, ale „JAK”, które wyraża dążenie Microsoft i gotowość Partnerów do wykorzystania mocy i możliwości technologii cloud jako koła zamachowego cyfrowej transformacji klientów, bez względu na sektor, w którym działają. Zainteresowanie współpracą z Microsoft i wykorzystaniem chmury potwierdza rekordowa frekwencja i niesamowita energia wydarzenia, które obok sesji merytorycznych oferowało również mnóstwo okazji do wzajemnej interakcji i inspiracji.  Obok chmury to podejście branżowe zdecydowanie wyłania się jako strategiczny kierunek współpracy w ekosystemie Microsoft

Tegoroczna konferencja partnerska jest dla mnie dowodem gotowości ekosystemu Partnerów Microsoft na realizowanie ambitnych projektów na rynku, nie w pojedynkę, ale wspólnie. Partnerzy tworzą ciekawe rozwiązania, które odpowiadają na realne wyzwania biznesowe u klientów w poszczególnych sektorach rynku. Naszą rolą jest konsolidować je w scenariusze transformacyjne, których potrzebują klienci. W tym celu zachęcamy Partnerów do angażowania się w branżowe projekty jak Sklep Przyszłości „Zofia” czy Fabryka Przyszłości, które pozwalają integrować komplementarne rozwiązania firm partnerskich wokół kompleksowej wizji transformacji danej branży – mówi Krzysztof Florczak z Microsoft, odpowiedzialny za sprzedaż rozwiązań partnerskich.

Nagrody 2018

Tradycją dorocznej konferencji dla Partnerów Microsoft jest również uhonorowanie tych spośród nich, którzy zrealizowali przełomowe projekty, dokonali realnej zmiany na rynku i osiągnęli szczególne wyniki. W tym roku nagrody otrzymali:

Partner Roku 2018 – Synerise

Dystrybutor: Software and Device Sales – AB

- Advertisement -

Microsoft Azure – Lingaro

Dynamics 365 – Bonair

Office 365 – APN Promise

Reseller – Onex Group

New Star – Beyond.pl

SAM (software asset management) – Auditoria Marcin Wojna

Dodatkowe wyróżnienia w kategorii Microsoft Dynamics otrzymali:

Partner Roku: NAV – EIP

Partner Roku: Dynamics 365 Customer Engagement – Intersys Group

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -