Piotr Dziurzyński dołącza do Webcon

Krakowska spółka Webcon powiększa swój zespół sprzedaży i konsultingu, witając na pokładzie Piotra Dziurzyńskiego jako nowego dyrektora sprzedaży. Dziurzyński, z ponad 22-letnim doświadczeniem w sprzedaży B2B, ma za zadanie intensyfikację działań handlowych firmy na polskim rynku, wzmacniając jej pozycję i przyczyniając się do jej dalszego dynamicznego rozwoju.

Piotr Dziurzyński, Webcon / źródło: materiały prasowe
Klaudia Ciesielska
2 min

Krakowska spółka, będąca największym dostawcą systemów elektronicznego obiegu dokumentów i technologii low-code w Polsce, rozbudowuje zespół sprzedaży i konsultingu. Nowym dyrektorem działu sprzedaży w Polsce został właśnie Piotr Dziurzyński, który będzie odpowiadał za intensywny rozwój działań handlowych na rodzimym rynku.  

Piotr Dziurzyński wnosi do Webcon ponad 22-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży B2B, zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Przez kilkanaście lat pełnił funkcję Dyrektora Handlowego w sektorze usług krakowskiego Comarchu, gdzie odpowiadał m.in. za współpracę handlową z największymi polskimi i międzynarodowymi przedsiębiorstwami.

W Webcon Dziurzyński będzie odpowiedzialny za wzmacnianie pozycji firmy oraz jej dalszy dynamiczny rozwój na rynku polskim. Stanie na czele zespołów odpowiadających za sprzedaż bezpośrednią, kanał partnerski oraz współpracę z kluczowymi klientami. Jego zadaniem będzie również rozbudowa zespołu sprzedaży. 

REKLAMA

Celem Webcon na rynku polskim jest ugruntowanie pozycji lidera oraz dalsze wspieranie polskich firm w świadomej cyfryzacji swojego biznesu z użyciem technologii low-code krakowskiego producenta.

– Z radością dołączam do zespołu Webcon i jestem podekscytowany możliwością połączenia mojego doświadczenia z mocną pozycją produktu oraz śmiałą strategią rozwoju. Webcon stworzył platformę low-code, która w unikalny sposób adresuje wyzwania cyfrowej transformacji. Bogate portfolio zadowolonych klientów firmy, którzy od wielu lat automatyzują swoje procesy biznesowe z platformą Webcon to potwierdza, ale wciąż jest ogromny potencjał dla szerzenia tej wizji. Cieszę się, że będę mógł poprowadzić zespół na tej ambitnej ścieżcemówi Piotr Dziurzyński, Director of Sales Development Poland w Webcon. 

– Ostatnie miesiące to szereg bardzo istotnych zmian w Webcon, najważniejszą z nich jest inwestycja funduszu MCI. Niezmiernie cieszy mnie fakt, że Piotr dołącza do zespołu właśnie w takim momencie, aby współtworzyć nowy rozdział rozwoju firmy. Wyzwania są duże, bo jako lider w swojej kategorii rozwiązań na rodzimym rynku stawiamy sobie poprzeczkę bardzo wysoko. Jestem natomiast przekonany, że bogate doświadczenie Piotra w budowaniu zespołów i strategii sprzedaży będzie cennym wsparciem dla realizacji naszych ambitnych celówpodkreśla Łukasz Wróbel, Wiceprezes Webcon