Krakowska spółka, będąca największym dostawcą systemów elektronicznego obiegu dokumentów i technologii low-code w Polsce, rozbudowuje zespół sprzedaży i konsultingu. Nowym dyrektorem działu sprzedaży w Polsce został właśnie Piotr Dziurzyński, który będzie odpowiadał za intensywny rozwój działań handlowych na rodzimym rynku.
Piotr Dziurzyński wnosi do Webcon ponad 22-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży B2B, zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Przez kilkanaście lat pełnił funkcję Dyrektora Handlowego w sektorze usług krakowskiego Comarchu, gdzie odpowiadał m.in. za współpracę handlową z największymi polskimi i międzynarodowymi przedsiębiorstwami.
W Webcon Dziurzyński będzie odpowiedzialny za wzmacnianie pozycji firmy oraz jej dalszy dynamiczny rozwój na rynku polskim. Stanie na czele zespołów odpowiadających za sprzedaż bezpośrednią, kanał partnerski oraz współpracę z kluczowymi klientami. Jego zadaniem będzie również rozbudowa zespołu sprzedaży.
Celem Webcon na rynku polskim jest ugruntowanie pozycji lidera oraz dalsze wspieranie polskich firm w świadomej cyfryzacji swojego biznesu z użyciem technologii low-code krakowskiego producenta.
– Z radością dołączam do zespołu Webcon i jestem podekscytowany możliwością połączenia mojego doświadczenia z mocną pozycją produktu oraz śmiałą strategią rozwoju. Webcon stworzył platformę low-code, która w unikalny sposób adresuje wyzwania cyfrowej transformacji. Bogate portfolio zadowolonych klientów firmy, którzy od wielu lat automatyzują swoje procesy biznesowe z platformą Webcon to potwierdza, ale wciąż jest ogromny potencjał dla szerzenia tej wizji. Cieszę się, że będę mógł poprowadzić zespół na tej ambitnej ścieżce – mówi Piotr Dziurzyński, Director of Sales Development Poland w Webcon.
– Ostatnie miesiące to szereg bardzo istotnych zmian w Webcon, najważniejszą z nich jest inwestycja funduszu MCI. Niezmiernie cieszy mnie fakt, że Piotr dołącza do zespołu właśnie w takim momencie, aby współtworzyć nowy rozdział rozwoju firmy. Wyzwania są duże, bo jako lider w swojej kategorii rozwiązań na rodzimym rynku stawiamy sobie poprzeczkę bardzo wysoko. Jestem natomiast przekonany, że bogate doświadczenie Piotra w budowaniu zespołów i strategii sprzedaży będzie cennym wsparciem dla realizacji naszych ambitnych celów – podkreśla Łukasz Wróbel, Wiceprezes Webcon