Sharp zajmuje II miejsce w Polsce w segmencie sprzedaży urządzeń laserowych A3

Natalia Zębacka
Natalia Zębacka - Redaktor Brandsit
3 min

Sharp ogłasza zajęcie II miejsca w segmencie sprzedaży urządzeń laserowych MFP A3 na rynku polskim zgodnie z raportem IDC (IDC WW Quarterly Hardcopy Peripherals Tracker), odnoszącym się do 3 kwartału tego roku. Sharp przejmuje tym samym 17,9% rynku MFP A3 dla wszystkich kategorii produktowych. Oznacza to, że prawie co 5 urządzenie na rynku polskim jest sygnowane logiem Sharp.

„Bardzo mnie cieszą tak dobre wyniki w tym trudnym dla wszystkich okresie. Widać ogromne zaangażowanie naszych pracowników, ale przede wszystkim naszych Partnerów w kreowanie wizerunku naszej marki na polskim rynku. Jestem przekonany, że dalsza konsekwencja i determinacja w działaniu przełoży się bezpośrednio na kolejne wzrosty udziałów rynkowych w naszym najważniejszym segmencie produktów. Dla nas jest to bardzo ważne ponieważ dzięki stabilnej sytuacji możemy również poświęcić czas i zasoby na rozwijanie kolejnych gałęzi biznesu – mamy kilka ciekawych projektów i pomysłów, które niebawem ujrzą światło dzienne i pozwolą nam jeszcze mocniej zdywersyfikować przychody naszej spółki.”powiedział Rafał Szarzyński, Regional Sales Manager CEE

Pomimo ogólnego spadku sprzedaży w trzecim kwartale 2020 roku laserowych urządzeń wielofunkcyjnych A3 w Polsce o 33%, firma Sharp znacząca poprawiła swoją pozycję na rynku. Według raportu IDC (IDC WW Quarterly Hardcopy Peripherals Tracker), odnośnie 3 kwartału bieżącego roku, Sharp znajduje się obecnie na II miejscu w Polsce w segmence sprzedaży urządzeń MFP A3. Do firmy należy 17,9% udziałów rynku dla urządzeń laserowych MFP A3 co daje wzrost w stosunku do zeszłego roku o 86,9%. W przypadku urządzeń kolorowych MFP A3 Sharp posiada obecnie 18,2% udziałów co stanowi wzrost o 63,5% w stosunku do poprzedniego roku.

„Takie wyniki są najlepszym potwierdzeniem naszych decyzji i działań jakie podjęliśmy w Polsce. Przez ostatnie 2 lata cała nasza organizacja dawała z siebie 120%, aby osiągnąć ten sukces. Jak w większości sytuacji były lepsze i gorsze momenty ale najważniejszy jest efekt końcowy, który motywuje wszystkich do dalszego działania. Od początku roku rozmawialiśmy wiele razy na temat przyszłości branży, naszego portfolio produktów oraz dalszego rozwoju kanałów sprzedażowych. Stabilny biznes jest bardzo ważny i pozwala organizacjom na rozwój organiczny ale my utrzymujemy „dwucyfrowe” tempo wzrostu kolejny kwartał. W tak trudnym ekonomicznie czasie jak teraz, to zdecydowanie fenomenalny wynik.”mówi Tomasz Wieczorek, Marketing Manager CEE

- Advertisement -

Warto również zaznaczyć, że spośrób wszystkich europejskich placówek, polski oddział firmy Sharp jako jedyny przekroczył wartościowy budżet z wynikiem 102,1% i tym samym osiągnął wzrost o 12,6% w stosunku do analogicznego okresu z zeszłego roku.

Udostępnij
- REKLAMA -