SoftwareHut wdraża rozwiązania z zakresu zarządzania treścią

Podobne tematy

44 polskie firmy w rankingu Financial Times

Financial Times opublikował właśnie coroczny ranking FT1000, który obejmuje 1000 najszybciej rosnących biznesów w Europie. Wśród wyróżnionych znalazły się...

Polacy znaleźli sposób na nowoczesne biuro bez inwigilacji

Ponad 50 pracowników skandynawskiej firmy dobrowolnie wszczepiło sobie pod skórę chip, który pozwala im swobodnie poruszać się po budynku...

SoftwareHut i Order of Code rozpoczynają współpracę

SoftwareHut - spółka Grupy Kapitałowej TenderHut - łączy się z kolejną firmą i tworzy piąte centrum deweloperskie technologicznej grupy...

SoftwareHut rozpoczął współpracę z Kentico – innowacyjnym dostawcą systemu headless CMS opartego o rozwiązania chmurowe. Rozpoczęte partnerstwo zaowocowało pierwszym międzynarodowym wdrożeniem dla Nordic Tech House – venture capital ze Szwecji, który wspiera start-upy.

Polsko-szwedzka współpraca

Rozwiązanie to idealnie wpisuje się w oczekiwania szwedzkiej grupy inwestycyjnej Nordic Tech House, która ze wsparciem SoftwareHut wdrożyła rozwiązanie Kentico Cloud.

Dla białostockiej firmy współpraca przy projekcie Nordic Tech House była dość wymagająca, ponieważ projekt miał ściśle określone ramy czasowe ze względu na zaplanowany wcześniej event promocyjny.

Strona www powstała na czas. Wykorzystuje potencjał nowego systemu Kentico Cloud, w szczególności uwzględniając wielokanałowość i dopasowanie treści. Dziś przekaz musi być czytelny na różnych nośnikach, dlatego właśnie headless CMS Kentico jest idealnym narzędziem, które sprosta oczekiwaniom zmieniającej się błyskawicznie rzeczywistości – mówi Robert Strzelecki, prezes SoftwareHut.

Chmura i  świat wielokanałowych przekazów

Kentico to oparty na chmurze headless CMS (system zarządzania treścią) i platforma cyfrowa. Dzięki rozproszeniu systemu w chmurze oraz nietypowemu podejściu do samego zarządzania treścią powstało rozwiązanie, które jest odpowiedzią na zróżnicowane środowisko internetowe i które uwzględnia najnowsze formy przekazu treści. To rozwiązanie pozwala na szybkie dostosowanie treści wyświetlanych na wielu urządzeniach, poczynając od tradycyjnych komputerów, poprzez smartfony i tablety, ale także smartwatche, czy rozwiązania oparte o rozszerzoną rzeczywistość (AR – Augmeted Reality) oraz wirtualną rzeczywistość (VR  – Vitrual Reality).

Nie tylko CMS

To zróżnicowanie potrzeby różnych nośników informacji najbardziej obrazują dane. Obecnie ponad 51 proc. osób do przeglądania sieci korzysta z urządzeń mobilnych. Natomiast rynek usług związanych z rozszerzaną i wirtualną rzeczywistością wzrośnie z obecnych 5,2 miliarda dolarów do ponad 162 miliardów dolarów w 2020 roku.

Ketnico od 2004 roku wspiera marki w kontaktach z ich klientami w świecie wirtualnym. Kentico Cloud – nasz najnowszy projekt jest uosobieniem idei SaaS – Software as a Service, pozwalającej korzystać z tych usług, które są nam potrzebne w prosty, modułowy sposób. Rozwiązania typu headless CMS to zupełnie nowy etap zarządzania treścią – tłumaczy Petr Palas, założyciel i CEO Kentico Software.

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.