Systemy komunikacji zespołowej Vocovo w KONTELu

Newsroom BrandsIT
Newsroom BrandsIT - NewsRoom Brandsit
1 min

KONTEL wprowadził do oferty systemy komunikacji zespołowej marki Vocovo, mające zastosowanie w sieciach sklepów, placówkach handlowych, zakładach produkcyjnych, magazynach i w środowisku szpitalnym, czyli wszędzie tam, gdzie komunikacja face to face między pracownikami jest utrudniona.

– Wszyscy jesteśmy klientami, odwiedzamy centra handlowe, robimy zakupy w marketach i na co dzień doświadczamy zróżnicowanej jakości standardów obsługi klienta. Sprawna, dobrze zorganizowana i zautomatyzowana obsługa to oszczędność naszego czasu, nerwów i w konsekwencji pozytywna opinia o sklepie przekazana znajomym czy rodzinie. Zgrany, komunikujący się ze sobą zespół sprzedawców, magazynierów czy personel medyczny, to także wymierna korzyść związana z optymalizacją kosztów zatrudnienia – wyjaśnia Andrzej Wiśniewski, Członek Zarządu KONTEL, jedynego importera i dystrybutora rozwiązań Vocovo W Polsce.

Z rozwiązań Vocovo korzysta między innymi lubiana przez Polaków sieć sklepów z ubraniami, obuwiem i wyposażeniem domu, TK Maxx.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -