Sztuczna inteligencja wyznacznikiem sukcesu – jak ją wykorzystać w zarządzaniu usługami?

1 min

W ostatnim czasie sztuczna inteligencja szturmem weszła do biznesu. Dzięki projektowi OpenAI z tej technologii mogą korzystać wszyscy. Pozwala to nie tylko podnieść konkurencyjność oferty i usług korzystających z niej firm, ale także umocnić swoją pozycję na rynku dzięki wyższej efektywności działania. 

Z AI korzysta już coraz więcej firm. Eksperci wskazują, że umiejętne wykorzystanie dobrodziejstw sztucznej inteligencji w firmie może mieć realny wpływ na jej wyniki finansowe, ograniczenie kosztów, efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich i danych i wiele innych. 

Te wszystkie czynniki pozwalają dojść do wniosku, że im szybciej firmy zaczną wykorzystywać sztuczną inteligencję, tym szybciej zyskają doświadczenie i biegłość niezbędną do rozwoju tej technologii w swoich strukturach. 

Wie o tym także firma Efecte, która wprowadziła właśnie Chat jako narzędzie wspierające użytkownika w Service Desk, który pozwala organizacjom na uproszczenie procesów wsparcia i bardziej efektywną obsługę klientów i pracowników. 

W związku z tym, Advatech w partnerstwie z Efecte organizują webinarium na temat “Sztuczna inteligencja w zarządzaniu usługami”, dedykowane wszystkim, którzy chcieliby dowiedzieć się więcej o tym, jak zwiększyć satysfakcję i wydajność pracowników i przenieść wskaźniki zadowolenia klientów na wyższy poziom, a wszystko to z pomocą sztucznej inteligencji.

Kiedy: 23 marca 2023
Godzina: 11.00 -12.00
Gdzie: Online (link do rejestracji)

Post Social Media
Sztuczna inteligencja wyznacznikiem sukcesu - jak ją wykorzystać w zarządzaniu usługami? 3
Zostaw komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *