• VR PodcastNOWOŚĆ
  • Reklama
  • Personalizacja
  • Zakładki
  • Historia
  • Twój Brandsit
  • MAGAZYN
  • Newsletter
Brandsit
  • Biznes
  • Pieniądze
  • Branża IT
  • Technologia
  • Eco
  • Work&Life
  • Opinie
Czytasz: Sztuczna inteligencja wyznacznikiem sukcesu – jak ją wykorzystać w zarządzaniu usługami?
POWIADOMIENIA Pokaż więcej
Aa
BrandsitBrandsit
  • Twoje zakładki
  • Śledź tematy
  • MAGAZYN
Szukaj
  • Biznes
    • Aktualności biznesowe
    • Biznes plan
    • E-commerce
    • Marketing
    • Rozwój
    • Startup
  • Pieniądze
    • Ekonomia
    • Inwestycje
    • Kryptowaluty
    • NFT
    • Podatki i koszty
    • Praca
  • Branża IT
    • Dystrybucja
    • Kanał partnerski
    • Kariera
    • Programowanie
    • Vendor
  • Technologia
    • Automatyzacja
    • Big Data
    • Blockchain
    • Chmura
    • Cyberbezpieczeństwo
    • IoT
    • Komunikacja
    • Rozwiązania
    • Sztuczna inteligencja
    • VR
  • Eco
    • Czysta energia
    • Pogoda i nauka
    • Pojazdy elektryczne
    • Polityka klimatyczna
    • Zrównoważony rozwój
  • Work&Life
    • Ciekawostki
    • Gaming
    • Miasto
    • Moda
    • Rozrywka
    • W pracy
  • Opinie
  • Narzędzia
    • Rynki
    • Giełda kryptowalut
    • Twoje zakładki
    • Śledzenie tematów
    • Newsletter
Follow US
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
© 2017-2023 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Sztuczna inteligencja

Sztuczna inteligencja wyznacznikiem sukcesu – jak ją wykorzystać w zarządzaniu usługami?

Partner Advatech Advatech
Udostępnij
1 min czytania
Sztuczna inteligencja, AI
Udostępnij
Partner Advatech Advatech

W ostatnim czasie sztuczna inteligencja szturmem weszła do biznesu. Dzięki projektowi OpenAI z tej technologii mogą korzystać wszyscy. Pozwala to nie tylko podnieść konkurencyjność oferty i usług korzystających z niej firm, ale także umocnić swoją pozycję na rynku dzięki wyższej efektywności działania. 

- Reklama -

Z AI korzysta już coraz więcej firm. Eksperci wskazują, że umiejętne wykorzystanie dobrodziejstw sztucznej inteligencji w firmie może mieć realny wpływ na jej wyniki finansowe, ograniczenie kosztów, efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich i danych i wiele innych. 

Te wszystkie czynniki pozwalają dojść do wniosku, że im szybciej firmy zaczną wykorzystywać sztuczną inteligencję, tym szybciej zyskają doświadczenie i biegłość niezbędną do rozwoju tej technologii w swoich strukturach. 

Dalsza część publikacji pod materiałem wideo.

Wie o tym także firma Efecte, która wprowadziła właśnie Chat jako narzędzie wspierające użytkownika w Service Desk, który pozwala organizacjom na uproszczenie procesów wsparcia i bardziej efektywną obsługę klientów i pracowników. 

W związku z tym, Advatech w partnerstwie z Efecte organizują webinarium na temat “Sztuczna inteligencja w zarządzaniu usługami”, dedykowane wszystkim, którzy chcieliby dowiedzieć się więcej o tym, jak zwiększyć satysfakcję i wydajność pracowników i przenieść wskaźniki zadowolenia klientów na wyższy poziom, a wszystko to z pomocą sztucznej inteligencji.

Kiedy: 23 marca 2023
Godzina: 11.00 -12.00
Gdzie: Online (link do rejestracji)

Post Social Media
Sztuczna inteligencja wyznacznikiem sukcesu - jak ją wykorzystać w zarządzaniu usługami? 3

Zobacz również

Rola sztucznej inteligencji w e-commerce

Jak douczyć i dopasować ChatGPT do swoich potrzeb?

The Art of Speed – macierze IBM FlashSystem wśród najszybszych rozwiązań pamięci masowej

Kierunek: Cyfryzacja – Strategie i Wyzwania Cyberbezpieczeństwa w Polskich Firmach

Jakie materiały eksploatacyjne do drukarek wybrać do biura?

Skomentuj Skomentuj

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

DOC.20230606.45507779.5
Filmowcy domagają się ustawowych tantiem z internetu
Rozrywka Work&Life
5G
Polska firma pracuje nad 6G
Komunikacja Technologia
Q sys Lenovo
Q-SYS i Lenovo ogłaszają współpracę
Vendor Branża IT
BIzens technologia 1
Dzięki technologii świat staje się lepszy – przynajmniej według 60 proc. Polaków
Rozwiązania Technologia

Biznes

  • Aktualności biznesowe
  • Biznes plan
  • E-commerce
  • Marketing
  • Rozwój
  • Startup

Pieniądze

  • Ekonomia
  • Inwestycje
  • Kryptowaluty
  • NFT
  • Podatki i koszty
  • Praca

Branża IT

  • Dystrybucja
  • Kanał partnerski
  • Kariera
  • Programowanie
  • Vendor

Technologia

  • Automatyzacja
  • Big Data
  • Blockchain
  • Chmura
  • Cyberbezpieczeństwo
  • IoT
  • Komunikacja
  • Rozwiązania
  • Sztuczna inteligencja
  • VR

Eco

  • Czysta energia
  • Pogoda i nauka
  • Pojazdy elektryczne
  • Polityka klimatyczna
  • Zrównoważony rozwój

Work&Life

  • Ciekawostki
  • Gaming
  • Miasto
  • Moda
  • Rozrywka
  • W pracy

Narzędzia

  • Rynki
  • Giełda kryptowalut
  • Twoje zakładki
  • Śledzenie tematów
  • Newsletter

Social Media

© 2017-2023 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Brandsit
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
adbanner
Wykryto AdBlock
Nasza strona jest stroną wspieraną przez reklamy. Proszę o białą listę, aby wesprzeć naszą stronę.
Okay, I'll Whitelist
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?
X