AdWords

Mikrosegmentacja 2.0, czyli jak skutecznie chronić sieć bez agentów

W miarę jak infrastruktura IT staje się coraz bardziej rozproszona i dynamiczna, tradycyjne metody ochrony sieci tracą na skuteczności, zmuszając…

Reklama na Facebook czy Google Ads?

Facebook i Google warto wykorzystywać do skutecznej reklamy swojej firmy. Platformy różnią się od siebie przeznaczeniem i zastosowaniem.…

Karta online VS strona internetowa: która przyniesie więcej klientów

Jesteś właścicielem firmy lub odpowiadasz za sprzedaż produktów albo usług w przedsiębiorstwie? W takim razie prawdopodobnie zauważyłeś, że…

Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Generowanie coraz większych zysków jest celem każdego właściciela sklepu internetowego. Niestety duża konkurencja czasem nie pozwala rozwinąć skrzydeł…

E-Commerce w Polsce

Sprzedaż online rozpoczęła się pod koniec lat 90 w podobnym okresie pojawił się jeden z największych portali aukcyjnych…

Black Friday – wykorzystaj moment zakupowego szaleństwa

Wielkimi krokami zbliża się Black Friday, czyli dzień wielkich promocji, obniżek cen oraz zakupowych okazji, które sprawiają, że…

Google AdWords – jak korzystać, by najwięcej zyskać?

Google AdWords to świetne narzędzie reklamowe. Ale, jak wszystko, ma swoje wady i zalety. Aby z niego korzystać,…

Czy e-sklepy korzystają z AdWords?

O sile reklamy można pisać wiele. Jednak faktem jest, że w różnym stopniu każda reklama ją posiada. Reklama…