call center

- REKLAMA -

AI nauczyło się przetwarzać komunikaty w każdym języku świata

Newsroom BrandsIT

Przyjęło się, że język angielski jest uniwersalnym środkiem komunikacji w świecie biznesu. Już prawie każda…

5 sposobów na usprawnienie pracy call center przy pomocy AI

Newsroom BrandsIT

Sprawnie funkcjonujący dział obsługi klienta to ważny element aktywności każdej firmy, która taki dział posiada.…

Uważaj na fikcyjne ogłoszenia o pracę

Klaudia Ciesielska

Wakacje to nie tylko czas na odpoczynek, ale i dobry moment na zarobienie pieniędzy. Zapotrzebowanie…

Sąd zarejestrował zmianę nazwy ABC Data

Newsroom BrandsIT

Sąd rejonowy zarejestrował zmianę statutu ABC Daty, które przewidują zmianę firmy spółki na Vicis New…

6 obszarów AI kluczowych dla każdego zarządu

Klaudia Ciesielska

Zarządy firm w coraz większym stopniu, w ramach  swoich rocznych celów, są rozliczane z uruchamiania…

Cyfryzacja dzieje się w Polsce. Pięć interesujących przykładów

Klaudia Ciesielska

Według raportu Komisji Europejskiej*, Polska zajmuje dopiero 23. miejsce w UE pod względem rozwoju cyfrowej…

Boom na programistów potrwa do 2030 roku – prognoza ekspertów

Newsroom BrandsIT

Polska potrzebuje przynajmniej 12 lat na rozwiązanie problemu z niedoborem specjalistów IT, alarmują eksperci. Tymczasem…

Najlepsze Chatboty – które firmy z branży finansowej robią to najlepiej?

Newsroom BrandsIT

Wraz ze wzrostem oczekiwań konsumentów sztuczna inteligencja (AI) odgrywa coraz większą rolę w sektorze finansowym.…

Śniadanie w Chmurze razem z Focus Telecom

Organizowane przez Focus Telecom „Śniadania w chmurze” to biznesowe spotkania o tematyce nowych technologii wspierających procesy…

Zamiast szukać programistów, przeszkolili swoich pracowników

Newsroom BrandsIT

Choć firmy wabią specjalistów IT spełniając ich coraz śmielsze wymagania, nadal mają poważny problem z…

Połącz się z nami

- REKLAMA -