call center

- REKLAMA -

Jak wirtualna centrala telefoniczna pomoże każdej firmie lepiej obsługiwać klientów?

Materiał Partnera

Obsługa telefoniczna to bardzo ważny aspekt działalności gospodarczej. Jej wysoki poziom przekłada się nie tylko…

HPE rozszerza zakres usług HPE GreenLake

Klaudia Ciesielska

Hewlett Packard Enterprise (HPE) ogłasza nowe usługi HPE GreenLake w obszarze infrastruktury wirtualnego pulpitu (z…

Strategie digital a rozwój narzędzi finansowych w czasach pandemii

Klaudia Ciesielska

BIG DATA, zaawansowana analityka, uczenie maszynowe – to tylko niektóre z narzędzi wykorzystywanych przez wiodące…

Granie w gry pomaga w rozwoju kariery zawodowej

Klaudia Ciesielska

Okazuje się, że granie w gry wideo może być przewagą kandydata w procesie rekrutacyjnym. Dlaczego?…

NFZ: wparcie psychologiczne w ramach Telefonicznej Informacji Pacjenta

Newsroom BrandsIT

Osoby w kryzysie emocjonalnym, które źle znoszą odosobnienie, odczuwają stres lub lęk wywołany sytuacją zagrożenia…

Szybkość i bezpieczeństwo hostingu

Czy zdawałeś sobie sprawę, jak ważna jest szybkość ładowania strony internetowej? Według raportu Retailer Website…

Po ustaniu pandemii nawet 1/3 pracowników nie wróci do pracy biurowej

Newsroom BrandsIT

Wraz z pandemią szykuje nam się rewolucja na miarę wprowadzenia 8-godzinnego dnia pracy w XIX…

Firmy rekrutują na nowych zasadach

Natalia Zębacka

Z badań przeprowadzonych w 2016 r. przez IDC wskaźnik osób, które mają możliwość pracy zdalnej,…

Call Center w chmurze

"Naszą wielką siłą jest otwartość oferowanego rozwiązania tzn. my nie narzucamy jaki projekt można sobie…

Peoplefone Polska buduje sieć partnerską i poszukuje partnerów biznesowych

Newsroom BrandsIT

Głównym celem  programu współpracy jest stworzenie oraz stały rozwój sieci partnerów. PLFON to marka, która…

Połącz się z nami

- REKLAMA -