call center

- REKLAMA -

Sztuczna inteligencja w contact center to… fakt

Newsroom BrandsIT

Sztuczna inteligencja, machine learning i wysysanie soków z big data w call center… brzmi jak…

Sztuczna inteligencja czyta ze zrozumieniem

Klaudia Ciesielska

Mimo rosnącej popularności treści wideo oraz fotograficznych portali społecznościowych, takich jak Instagram, dane tekstowe wciąż…

Joanna Wcisło: z Netii do Stanusch Technologies

Klaudia Ciesielska

Joanna Wcisło objęła stanowisko Chief Commercial Officera w Stanusch Technologies. To należąca do Kulczyk Investments…

Hałas w miejscu pracy – jak sobie z nim poradzić?

Klaudia Ciesielska

73 proc. klientów woli rozmawiać z konsultantem, aby uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Dlatego,…

Sztuczna inteligencja i obsługa klienta

Klaudia Ciesielska

Według badań przeprowadzonych przez firmę analityczno-doradczą Gartner do 2020 roku 85 proc. kontaktów między konsumentem,…

5 kroków do przygotowania skutecznej strategii Business Continuity Planning

Bartosz Martyka

Awarie są uniwersalnym zjawiskiem. Paraliż systemów biletowych na lotniskach, brak zasilania oraz awaria systemów chłodzących,…

Architektura aplikacyjna w bankach

Klaudia Ciesielska

Nie da się ukryć, że w dobie cyfryzacji przed największymi wyzwaniami staje sektor bankowy: bezpieczeństwo…

Od dziś leasing na Allegro

Bartosz Martyka

Przedsiębiorcy mogą już wygodnie wziąć zakupione na Allegro produkty w leasing. Allegro wychodzi naprzeciw ich…

Współczesna opowieść o Mistrzu i Uczniu – czyli dlaczego mentoring zawojował polski biznes

Bartosz Martyka

Żyjemy w czasach, w których bardziej od pieniędzy cenimy w pracy dobre relacje międzyludzkie. Przyjacielska…

Marketing wsparciem dla IT

Klaudia Ciesielska

Jako klienci jesteśmy codziennie wręcz zalewani falą materiałów reklamowych. Wiadomości sms, e-maile, banery i komunikaty…

Połącz się z nami

- REKLAMA -