Chatbot

Roboty humanoidalne: USA vs Chiny vs Japonia vs Europa. Analiza strategii 2025

Wyścig o stworzenie pierwszego użytecznego robota humanoidalnego to już nie fantazja, a pole strategicznej rywalizacji technologicznej największych światowych mocarstw. Nie…

Więcej niż chatbot: AI jako silnik nowej generacji contact center

Tradycyjny, wielokanałowy model obsługi klienta, oparty na odizolowanych od siebie punktach kontaktu, jest dziś technologicznym i biznesowym anachronizmem…

Od irytującego bota do empatycznego asystenta: jak AI uczy się być człowiekiem

Chatboty miały usprawnić obsługę klienta, ale zbyt często kończyły się frustracją i zerwaną relacją z marką. Dziś sztuczna…

Agenci AI vs chatboty – nie mylmy jednego z drugim

Agenci sztucznej inteligencji stali się nowym ulubionym hasłem branży IT, obiecując automatyzację zadań i inteligentne wsparcie procesów biznesowych.…

CPaaS w handlu detalicznym: rynek wart 10 mld dolarów do 2029 roku

Rynek CPaaS dynamicznie rośnie, a handel detaliczny i eCommerce stają się jego głównymi motorami napędowymi. Do 2029 roku…

Zbyt ludzki chatbot szkodzi sprzedaży. Badanie podważa popularny trend

Chatboty coraz częściej zastępują ludzi w sprzedaży, obsłudze klienta i działaniach społecznych — ale nie zawsze warto, by…

Meta wprowadza AI Studio – nowe narzędzie do tworzenia spersonalizowanych chatbotów

Meta Platforms, firma macierzysta Facebooka, ogłosiła w poniedziałek wprowadzenie nowego narzędzia o nazwie AI Studio, które umożliwi użytkownikom…

Koniec dominacji GPT-4? Claude 3 zapisuje nowy rozdział w AI

W niedawnym zaskakującym rozwoju wydarzeń na platformie LLM Chatbot Arena, model Claude 3 od Anthropic pokonał dotychczasowego lidera,…

Chatboty w opiece zdrowotnej – walka z rasizmem medycznym

W dzisiejszych czasach sztuczna inteligencja (AI) zyskuje na znaczeniu w opiece zdrowotnej, pomagając lekarzom i personelowi medycznemu w…

Meta nie ustaje w walce o młodszych użytkowników. Czy uda się to dzięki nowemum chatbotom AI?

Meta, zdając sobie sprawę z utraty młodszych użytkowników, postanowiła zareagować, rozwijając różnorodne chatboty AI, każdy z własnym, unikatowym…

Trendy e-commerce 2022

Wyjście na zagraniczne rynki, personalizacja produktów, headless e-commerce, wzrost znaczenia omnichannel - to tylko kilka tendencji, które będą…

Trendy w IT 2022

Branża informatyczna rozwija się bardzo dynamicznie i ten trend będzie nadal się utrzymywał w 2022 roku. Wzrastać będzie…

Chatbot zamiast pracownika banku

Dobiegający właśnie końca rok 2021 upłynął pod znakiem dynamicznych zmian. Trwająca od blisko dwóch lat pandemia COVID-19 wpłynęła…

Czy popularność płatności bezgotówkowych powinna niepokoić sektor bankowy?

Pandemia i rozwój technologii cyfrowych wpłynęły w ostatnim czasie znacząco na naszą codzienność, nie omijając także zachowań konsumenckich.…

Neuronowe modele języka coraz popularniejsze

W ciągu ostatnich kilu lat znacznie wzrosła popularność neuronowych modeli języka. Obserwujemy również bardzo szybki wzrost ich rozmiaru…

Ranking słuchawek i headsetów. Wśród Polaków najpopularniejsze są słuchawki Apple i headsety Sony

Pandemia sprawiła, że większość Polaków musiała przyzwyczaić się do pracy zdalnej lub hybrydowej i ponad połowa pozytywnie ocenia…

Inteligentny chatbot pomaga ofiarom kradzieży tożsamości

W obliczu zwiększonego popytu i rosnących wymagań użytkowników w zakresie personalizacji komunikacji w kanałach online i możliwości kontaktu…

OVHcloud: 5 trendów IT na 2021 rok

Rok 2020 wywrócił do góry nogami rzeczywistość, którą znaliśmy. Obowiązek zachowania fizycznego dystansu w praktyce przeniósł wiele osób…

Rekordowe 2 miliony uczestników webinarów ClickMeeting. Najnowsze dane webinarowe 2020

Rok 2020 zdecydowanie był rokiem Internetu, a popularność komunikacji online z konieczności zdecydowanie wzrosła. W listopadzie tego roku…

Powstaje aplikacja oparta o AI, mająca zastąpić projektanta wnętrz

Polacy na potęgę kupują i urządzają mieszkania, ale na każde 14 osób wyposażających i wykańczających swoje lokum, tylko…

Co Polacy myślą o technologiach?

Chętniej z cyfrowych rozwiązań korzystają kobiety, a co czwarty Polak deklaruje, że jest zaawansowany technologicznie. To niektóre wnioski…

LiveChat Software zanotował 84,7 mln zł przychodów

Skonsolidowane przychody LiveChat Software w I połowie 2020/21 roku finansowego (rozpoczętego 1 kwietnia 2020) wyniosły 84,7 mln zł…