Sztuczna inteligencja, machine learning i wysysanie soków z big data w call center… brzmi jak…
W ramach pogłębiającej się współpracy pomiędzy obiema firmami, Cisco ogłasza pierwszą falę integracji swoich rozwiązań…
Joanna Wcisło objęła stanowisko Chief Commercial Officera w Stanusch Technologies. To należąca do Kulczyk Investments…
Z roku na rok w Polsce przybywa przedsiębiorstw, które porzucają tradycyjnych operatorów telefonicznych na rzecz…
Bot Aalia (Autonomous Digital Assistant) to najnowsze dzieło dostarczane przez polską firmę Alfavox, tworzącą oprogramowanie…
Nowatorski system automatycznej obsługi klientów infolinii za pomocą Wirtualnego Konsultanta wdrożyła dla DHL Parcel firma…
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Sign in to your account