contact center

- REKLAMA -

Sztuczna inteligencja w contact center to… fakt

Newsroom BrandsIT

Sztuczna inteligencja, machine learning i wysysanie soków z big data w call center… brzmi jak…

Cisco i Google nawiązują partnerstwo

Newsroom BrandsIT

W ramach pogłębiającej się współpracy pomiędzy obiema firmami, Cisco ogłasza pierwszą falę integracji swoich rozwiązań…

Joanna Wcisło: z Netii do Stanusch Technologies

Klaudia Ciesielska

Joanna Wcisło objęła stanowisko Chief Commercial Officera w Stanusch Technologies. To należąca do Kulczyk Investments…

Czym jest telefonia SIP i jak ją wykorzystać w biznesie?

Bartosz Martyka

Z roku na rok w Polsce przybywa przedsiębiorstw, które porzucają tradycyjnych operatorów telefonicznych na rzecz…

Pierwszy wywiad z inteligentnym robotem

Klaudia Ciesielska

Bot Aalia (Autonomous Digital Assistant) to najnowsze dzieło dostarczane przez polską firmę Alfavox, tworzącą oprogramowanie…

DHL Parcel poprawia jakość obsługi klienta

Klaudia Ciesielska

Nowatorski system automatycznej obsługi klientów infolinii za pomocą Wirtualnego Konsultanta wdrożyła dla DHL Parcel firma…

Połącz się z nami

- REKLAMA -