Dialog

- REKLAMA -

Action w I kwartale 2017

Klaudia Ciesielska

I kwartał to  zazwyczaj w Spółce odzwierciedlenie wydarzeń z roku poprzedniego i wdrażanie biznesplanu na…

Budowa wizerunku firmy – czy to się opłaca?

Bartosz Martyka

Firmy kształtują swój wizerunek wśród klientów i środowiska biznesowego, a dzięki świadomemu wykorzystaniu instrumentów public…

Lenovo x3950 X6 pobija rekord świata

Bartosz Martyka

W standardowym teście wydajnościowym SAP SD 2-tier 8-procesorowy serwer Lenovo x3950 X6 z procesorami Intel…

Czego klient oczekuje od marki? – badania Ricoh

Klaudia Ciesielska

Konsumenci najwyżej cenią marki, które koncentrują się na ich potrzebach na każdym etapie procesu sprzedażowego,…

DHL Parcel poprawia jakość obsługi klienta

Klaudia Ciesielska

Nowatorski system automatycznej obsługi klientów infolinii za pomocą Wirtualnego Konsultanta wdrożyła dla DHL Parcel firma…

Połącz się z nami

- REKLAMA -