W obliczu rosnącej konkurencji w e-commerce wiele firm zastanawia się jak tworzyć wiodące na rynku produkty cyfrowe? Przewagę…
Dwóch liderów polskiego e-commerce ponownie ogłasza współpracę. Platforma sklepowa IdoSell wprowadza usługę InPost Fulfillment. Dzięki temu ponad 6,5…
Rynek e-commerce, m.in. z powodu wprowadzanych w czasie pandemii lockdown’ów czy ograniczeń w handlu stacjonarnym, bardzo się rozwinął.…
Grupa AB wzbogaca swoją ofertę na polskim rynku o produkty łotewskiego producenta rozwiązań sieciowych i systemów bezprzewodowych. Dystrybutor…
W 2022 roku firmy powinny dodać zupełnie nowe elementy do perspektywicznego planu rozwoju firmy – uważa Sebastian Kopiej…
Wyjście na zagraniczne rynki, personalizacja produktów, headless e-commerce, wzrost znaczenia omnichannel - to tylko kilka tendencji, które będą…
Swoje sieci dark store’ów, pozwalające na dostarczanie produktów spożywczych w kilkanaście minut od zamówienia rozwija już na naszym…
Co łączy firmy LPP SA, Cool Sport, Wojas SA i INGLOT? Wszystkie te firmy są polskie i osiągnęły…
Nasilający się od wybuchu pandemii nowy standard zakupów nakierował firmy z sektora logistyki na oferowanie alternatywnych rozwiązań, a…
Rynek e-commerce w Polsce rośnie średnio o 12 proc. rok do roku. Jak wynika z danych PwC do…
LPP to jedna z największych polskich firm odzieżowych i modowych, która jest właścicielem marek Reserved, Cropp, Mohito, House…
Tech Data ogłosiła akwizycję specjalistycznego dostawcy hostowanej platformy Advanced Technology Trading (ATTCo) oraz jej spółki zależnej EKM Global…
Jeszcze w grudniu akcjonariusze największego dystrybutora IT i elektroniki użytkowej w Polsce i regionie CEE otrzymają 1 zł…
W trzecim kwartale br. marża w GK ACTION S.A. wyniosła 8,7 proc., zysk urósł o ponad 50 proc.,…
MBE Worldwide (“MBE”) i PrestaShop z radością informują o zakupie pełnego pakietu udziałów PrestaShop, czołowej platformy e-commerce w…
Szacuje się, że w Polsce odesłany zostaje co dziesiąty produkt zakupiony online. Globalnie aż 67% kupujących w Internecie…
Przypadające w ostatni weekend listopada dni Black Friday oraz Cyber Monday rozpoczynają sezon na świąteczne zakupy. Od tego…
Z końcem października, będącego miesiącem cyberbezpieczeństwa, rozpoczyna się najgorętszy okres w handlu - zarówno dla sprzedawców, jak i…
Rewolucja w e-commerce dzieje się na naszych oczach. Już co drugi e-kupujący przyznaje, że zakupy w sieci są…
Ostatni rok przyspieszył procesy digitalizacji we wszystkich dziedzinach naszego życia, zarówno pod względem prywatnym, jak i zawodowym. Dzięki…
Pandemiczna rzeczywistość, w której żyjemy już od ponad roku, miała znaczący wpływ na zmianę zachowań zakupowych konsumentów w…
Wyselekcjonowane specjalnie dla Ciebie treści w oparciu o Twoje preferencje myBIT.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Sign in to your account