Esport

Zbigniew Mądry będzie nowym prezesem AB?

Po 35 latach na rynku założyciele AB S.A. sprzedali swój pakiet 18,9% akcji, kończąc tym samym swoje zaangażowanie kapitałowe w…

Riot Games wybiera rozwiązanie do zdalnej produkcji IP firmy Nevion

Należąca do grupy Sony firma Nevion została wybrana na dostawcę rozwiązań i usług do globalnego projektu zdalnej produkcji IP…

Kaspersky rozszerza współpracę ze Scuderia Ferrari i zostaje partnerem zespołu e-sportowego tej marki

Firma Kaspersky ogłosiła przedłużenie umowy partnerskiej ze Scuderia Ferrari. Ponadto firma Kaspersky dołączyła do partnerów e-sportowego zespołu FDA…

Esport staje się solidnym graczem cyfrowej gospodarki

Wiele wskazuje na to, że w ciągu kilku lat esport może stać się jedną z głównych gałęzi cyfrowej…

Ruszają rozgrywki o ePuchar Polski

Polski Związek Piłki Nożnej ogłosił organizację wirtualnych rozgrywek o Puchar Polski. W dwóch turniejach w FIFA 21 oraz…

Finały Mistrzostw Świata League of Legends 2020 zasilane technologią Cisco

Riot Games we współpracy z Cisco zorganizowało jedno z największych wydarzeń e-sportowych na świecie. 31 października zakończył się…

Switchit wraz z Fantasyexpo oraz WeWork włączają się do walki z koronawirusem

Wykorzystując powierzchnię biurową WeWork oraz ponad 120 najmocniejszych komputerów Switchit dołączają do projektu Folding@home. Inicjatywa Folding@home powstała na…

IEM w Katowicach bez widzów

Wczoraj Wojewoda Śląski podjął decyzję o tym, aby Intel Extreme Masters 2020 w Katowicach odbyło się, ale bez…

Gracze i gwiazdy e-sportu zebrali 85 tys. zł na cele charytatywne

Była to już piąta przedświąteczna charytatywna akcja firmy NVIDIA, którą w tym roku wsparła marka OMEN. Od 13…

Rynek IT nakręcają usługi oparte na sieci

Finał „Gry o Tron”, transmisje konferencji Fame MMA i turnieje „League of Legends” łączy rekordowa popularność oraz gigantyczna…

Actina i ASUS partnerami Narodowej Drużyny Esportu na PGA

Podczas nadchodzących targów Poznań Game Arena odbędą się finały kwalifikacji, które wyłonią reprezentantów Polski podczas 11. Esportowych Mistrzostw…

PGA 2019: Actina w strefie Xbox

W tegorocznej, już 14. edycji Poznań Game Arena, partnera technologicznego tego wydarzenia, czyli markę Actina będzie można spotkać…

Nowy poziom e-sportu – jak branża gier wpływa na rozwój technologii?

Z wpływami rzędu 138 mld dolarów rocznie, rynek gier komputerowych jest dziś jedną z najbardziej dochodowych form rozrywki.…

Rozwiązanie, które zwalcza oszustwa w esporcie

Firma Kaspersky wprowadziła wersję beta swojego nowego rozwiązania Kaspersky Anti-Cheat, które pomaga organizatorom zawodów przeciwdziałać oszukiwaniu podczas gry.…

2018 – rok pod znakiem rekordów w esporcie. I co dalej?

Miniony rok to na rynku esportu dynamiczne zmiany i rozwój. Powstawały nowe stowarzyszenia i systemy ligowe, do gry…

Esport i F1

Od momentu powstania w 2017 roku, seria Esports Formuły 1 cieszy się coraz większą popularnością, a w każdym…

Branża sportowa u progu technologicznej rewolucji

Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, zakłady sportowe czy esport – między innymi te trendy będą miały największy wpływ na…

Gry w chmurze – na horyzoncie usługa od Google

W wywiadzie do kwietniowego wydania Magazynu Marcin Kurzawski - założyciel i CEO organizacji esportowej PACT - stwiedził, że…

Co nas czeka w świecie technologii? – 10 prognoz

Utwory z czołówek list przebojów komponowane przez sztuczną inteligencję, wirtualna rzeczywistość, którą przetestuje 100 mln osób czy automatyczne…

Czy produkt powinien mieć duszę? – Component Forum

Odpowiedź na to i wiele innych pytań dotyczących komputerów gamingowych i e-sportu - czyli biznesu z emocjami -…

Actina house – nowe miejsce na mapie esportu i gamingu już otwarte

Zgodnie z zapowiedzią z początku roku, producent komputerów otwiera wyjątkowy Gaming House. Projekt skierowany jest do całej społeczności…

Actina i PACT zacieśniają współpracę

W styczniu 2019 roku profesjonalna polska organizacja esportowa PACT wspólnie z dotychczasowym sponsorem tytularnym ACTINA podjęły decyzję o…