influencer

- REKLAMA -

Spółka znanego youtubera ma list intencyjny z Beskidzkim Biurem Inwestycyjnym S.A.

Natalia Zębacka

Beskidzkie Biuro Inwestycyjne S.A., Spółka notowana na rynku NewConnect od listopada 2012 r., podpisała list…

Teleznachorstwo zamiast telemedycyny. Winne media społecznościowe

Klaudia Ciesielska

Mówi się, że w Polsce mamy 40 mln selekcjonerów piłkarskich i tyle samo lekarzy. Tymczasem…

Wzbudzanie emocji w świecie napędzanym danymi – pierwsze wirtualne Canon Future Promotion Forum

Natalia Zębacka

Jak dotrzeć do odbiorców, udoskonalić firmowy marketing i efektywnie wykorzystywać nowoczesne technologie? Jak budować w…

Raport: 85% ataków jest następstwem wymuszenia hasła

Natalia Zębacka

Multi-factor authentication (MFA, uwierzytelnianie wieloskładnikowe) opiera się na przeświadczeniu, że kombinacja nazwy użytkownika i hasła…

Influencer marketing wchodzi w nowe kategorie

Klaudia Ciesielska

Influencer marketing zaczyna wchodzić w nowe kategorie – wynika z obserwacji agencji BrandLift. Dotychczas z…

Jakie podatki powinien płacić influencer?

Klaudia Ciesielska

Cenieni twórcy internetowi zarabiają dużo, dlatego wzbudza to coraz większe zainteresowanie urzędów skarbowych. I dotyczy…

#Zostańwdomu, czyli jak kwarantanna wpływa na sposoby komunikacji marek

Natalia Zębacka

Pandemia koronawirusa obejmuje już 184 kraje. Sytuacja ta wpływa na każdą sferę życia, również gospodarkę.…

Switchit wraz z Fantasyexpo oraz WeWork włączają się do walki z koronawirusem

Newsroom BrandsIT

Wykorzystując powierzchnię biurową WeWork oraz ponad 120 najmocniejszych komputerów Switchit dołączają do projektu Folding@home. Inicjatywa…

Karta online VS strona internetowa: która przyniesie więcej klientów

Newsroom BrandsIT

Jesteś właścicielem firmy lub odpowiadasz za sprzedaż produktów albo usług w przedsiębiorstwie? W takim razie…

Gracze i gwiazdy e-sportu zebrali 85 tys. zł na cele charytatywne

Newsroom BrandsIT

Była to już piąta przedświąteczna charytatywna akcja firmy NVIDIA, którą w tym roku wsparła marka…

Połącz się z nami

- REKLAMA -