Administracja Donalda Trumpa sygnalizuje wyraźną zmianę strategii wobec TikToka, ponownie odsuwając termin przymusowej sprzedaży amerykańskich aktywów aplikacji. Ten ruch, połączony…
Rola CMO nigdy nie była trudniejsza — ani bardziej strategiczna. Nowi dyrektorzy marketingu muszą od pierwszego dnia nie…
Coraz więcej CMO stawia na działania performance kosztem budowania marki. Tymczasem dane Gartnera pokazują, że to właśnie inwestycje…
Marketing w modelu B2B różni się od działań skierowanych do konsumentów detalicznych niemal na każdym kroku. Mimo że…
AI w marketingu otwiera nowe możliwości tworzenia spersonalizowanych treści na masową skalę, ale wciąż budzi wiele wyzwań. Najnowsze…
Wyszukiwarki internetowe to dziś brama do informacji, usług i marek – ale także coraz częstszy wektor ataków. Coraz…
Sztuczna inteligencja wkracza do polskiego biznesu, a nowy raport EFL ujawnia rosnące zainteresowanie, choć wciąż naznaczone ostrożnością. Dane…
Wyselekcjonowane specjalnie dla Ciebie treści w oparciu o Twoje preferencje myBIT.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Sign in to your account