Marki komunikują się z konsumentem poprzez… serwisy społecznościowe

Konsumenci coraz częściej są skłonni wydawać pieniądze na transmisję wideo online. Jak pokazuje badanie Deloitte „Digital Democracy Survey”,…

Cybersquatting, typosquatting, phishing i… napad z bronią w ręku

Próby nielegalnego przejęcia domen internetowych to dziś chleb powszedni. Przykładów takich działań można mnożyć – to cybersquatting, typosquatting…

Rekompensata publiczna – ITI Neovision

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przeprowadził postępowanie, w efekcie którego firma ITI Neovision, operator telewizji satelitarnej nc+, zobowiązała…

Cyfrowa transformacja stawia na relacje międzyludzkie

Cyfrowa transformacja w Polsce wchodzi w fazę dojrzałości. W rozwoju systemów klasy BPM liderzy digitalizacji stawiają na budowanie…

Firmy powinny udostępniać znaczące nagrania rozmów swoim klientom

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpływały skargi konsumentów, którzy sygnalizowali, że przedsiębiorcy świadczący usługi telekomunikacyjne nie udostępniają …

Komputery zastąpią nasze zmysły?

Pierwszy komputer komercyjny powstał w 1951 roku. W ciągu następnych lat, dzięki postępującej miniaturyzacji oraz zwiększeniu wydajności, stał…

Inwestycje w faktury – jakie korzyści osiągają z tego firmy?

Faktoring to nie tylko działanie zabezpieczające firmy przed utratą płynności finansowej. Dziś to również alternatywne źródło pomnożenia kapitału,…

Trojan Magala wzbogaca się kosztem małych firm

Badacze z Kaspersky Lab wykryli nową sieć zainfekowanych urządzeń (tzw. botnet), która umożliwia cyberprzestępcom zarabianie pieniędzy na agresywnej…

Złośliwe oprogramowanie, które zarobiło 1,5 mln dolarów

Badacze z firmy Check Point zidentyfikowali mobilne złośliwe oprogramowanie, które zainfekowało 14 milionów urządzeń z Androidem i zrootowało…

Regulamin sklepu internetowego jako forma zabezpieczenia biznesu

Prowadzisz sklep internetowy lub zastanawiasz się nad jakiem otwarciem? Dobrze trafiłeś, poprosiliśmy o opinię Dawida Bugajskiego - radcę…

Transformacja cyfrowa faktur

Cyfrowa transformacja to znak rozpoznawczy naszych czasów. Dziś przedsiębiorstwa muszą otworzyć się na rzeczywistość zdominowaną przez nowe technologie,…

Analiza zachowań w fizycznym sklepie?

Narzędzia do analizy zachowań klientów zyskują nowy wymiar. Dzięki technologii wi-fi i beaconom handel może już nie tylko monitorować ruch…

Raport: Z kim Polacy konsultują się przed ważnym zakupem?

Kogo Polacy radzą się przed zakupami niecodziennych produktów - to pytanie zadaje sobie pewnie wiele działów marketingu. Odpowiedzią…

Budowa wizerunku firmy – czy to się opłaca?

Firmy kształtują swój wizerunek wśród klientów i środowiska biznesowego, a dzięki świadomemu wykorzystaniu instrumentów public relations mogą tworzyć…

Jak korzystać z social mediów w branży IT – wywiad z Moniką Czaplicką

Wywiad z Moniką Czaplicką - wykładowcą, autorką książki „Zarządzanie Kryzysem w Social Media”, założycielką agencji Wobuzz, bloga czaplicka.eu…

Google AdWords – jak korzystać, by najwięcej zyskać?

Google AdWords to świetne narzędzie reklamowe. Ale, jak wszystko, ma swoje wady i zalety. Aby z niego korzystać,…

Cyberatak na bankowość internetową, co zrobić? – porada prawna

Ilość cyberataków na bankowość internetową nieustannie rośnie. Instytucje finansowe wkładają coraz więcej wysiłku w ochronę powierzanych im pieniędzy.…

Raport – jakość zakupów online w Polsce

Jak wynika z badania przeprowadzonego na początku maja br. przez Lizard Media, firmę specjalizującą się w e-commerce, prawie…

Czy e-sklepy korzystają z AdWords?

O sile reklamy można pisać wiele. Jednak faktem jest, że w różnym stopniu każda reklama ją posiada. Reklama…

Wyselekcjonowane specjalnie dla Ciebie treści w oparciu o Twoje preferencje myBIT.