Etykiety RFID i technologia RFID od podstaw

RFID to akronim pochodzący od angielskich słów Radio-Frequency Identification. Genialna w swej prostocie technologia RFID wykorzystuje fale radiowe…

Koronawirus zmieni handel detaliczny

Sprzedawcy detaliczni od dawna wiedzieli, że na rynku szykują się zmiany. Konsumenci coraz chętniej przenoszą swoje zwyczaje zakupowe…

Ciemna strony sprzedaży w Walentynki

Miłośnicy Walentynek na całym świecie szykują się do celebrowania święta miłości. Niezależnie do tego czy traktujemy dzień Świętego…

Strategiczna współpraca BPSC i Zebra Technologies

BPSC podpisało umowę partnerską z firmą Zebra Technologies. Tym samym jeden z wiodących rodzimych dostawców systemu klasy ERP…

Nowe funkcje TEOS Manage

Dział Sony Professional Solutions Europe ogłosił wprowadzenie systemu TEOS Manage 2.1: zmodernizowanego rozwiązania do zarządzania miejscem pracy, które kompleksowo…

Promocje w Czarny Piątek – sklepy już liczą przychody, ale również straty

Nadchodzące wyprzedaże z okazji Czarnego Piątku, w tym roku przypadającego na 29 listopada, od paru lat zyskują popularność…

Postęp technologii wymusza miniaturyzację baterii

Postępująca miniaturyzacja wymusza na producentach baterii opracowywanie coraz to mniejszych ogniw. Coraz popularniejsze na rynku stają się baterie…

Jak modernizować magazyny, by sprostać wyzwaniom?

Od kilku lat obserwujemy zmianę preferencji konsumentów w zakresie wielkości sklepów, w których dokonują zakupów oraz ich lokalizacji…

Uwaga na dane osobowe podczas zakupów w Internecie

Analiza dostępnych opracowań nt. e-commerce wskazuje, że obecnie 55% Polaków kupuje w Internecie a 19% z nich robi…

5 na 10 urządzeń IoT ma dziury w zabezpieczeniach

Każde urządzenie znajdujące się w firmie, niezależnie czy jest to zamek na kartę magnetyczną, inteligentny włącznik światła czy…

Straty w towarach kosztują w Polsce nawet 1,7 mld EUR

Jak wynika z nowego badania, straty w towarach kosztują europejskie sklepy ponad 49 mld EUR rocznie. Kwota ta…

Nowości od HP

Firma HP Inc. zaprezentowała nową ofertę urządzeń oraz usług. Współcześni użytkownicy komputerów prowadzą aktywne, mobilne życie i oczekują…

Jak zachęcić konsumentów do wizyt w sklepach stacjonarnych w erze e-commerce?

Według raportu ,,Jak kupuje generacja Z”, przygotowanego przez Accenture i Fashionbiznes.pl, odwiedzanie sklepów staje się formą spędzania wolnego…

Jak usprawnić współpracę świata cyfrowego z fizycznym?

Sztuczna inteligencja umożliwia wdrażanie adaptacyjnych, elastycznych i autonomicznych systemów technologicznych, dzięki którym możliwe jest zyskanie przewagi konkurencyjnej w…

25 marca, 2019

Firma Zebra Technologies zaprezentowała wyniki najnowszego badania „Future of Field Operations Vision Study" dotyczące przyszłości działań operacyjnych w …

Odczyt kodów w systemie WMS przy użyciu urządzeń konsumenckich

Technologia kodów kreskowych opanował nie tylko świat sprzedaży detalicznej, ale również szereg innych obszarów gospodarki. Trudo dziś odnaleźć…

Wpływ technologii na pracę magazynów w okresie zimowych wyprzedaży

W okresie wzmożonych zakupów firmy logistyczne potrzebują pracowników tymczasowych, aby sprostać wymaganiom klientów. W sytuacji, gdy czas jest…

Jak polska technologia wspiera włoskich przedsiębiorców

Kontrola temperatury w dostawie świeżych ryb, w trakcie dystrybucji zdrowej żywności czy dostarczenie systemów dla branży transportowej –…

LPP wprowadza nową technologię do marki Reserved

Firma Checkpoint Systems rozszerza swoją współpracę z polską grupą odzieżową LPP poprzez wprowadzenie na szeroką skalę systemu identyfikacji radiowej…

Wpływ nowych technologii na rozwój omnichannel

Współcześni konsumenci oczekują sprawnego procesu zakupowego przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Coraz więcej kupujących…

Istotna rola technologii RFID we współczesnym handlu detalicznym

Technologia identyfikacji radiowej RFID odgrywa coraz ważniejszą rolę przy wsparciu wielokanałowego handlu detalicznego. Dlaczego? O tym mówi Jacek…