Co najmocniej wpływa na wzrost sprzedaży online?

Firma Salesforce postanowiła odpowiedzieć na to pytanie analizując dane pobrane bezpośrednio z systemów obsługujących klientów na całym świecie.…

Planowanie postów Instagram

Dzięki Creator Studio na Facebooku możliwe jest już planowanie postów na Instagramie. Na tę funkcję od dawna czekali…

TikTok testuje nową opcję

Większy wybór, oszczędność czasu i możliwość zrobienia zakupów przez całą dobę - to czynniki, dzięki którym coraz więcej…

Ile razy powerbank naładuje telefon?

Powerbanki to coraz częściej dobierane dodatki do nowoczesnych smartphonów, które mają dać pewność, że sprzęt nie wyłączy się…

Co trzeci nastolatek uważa siebie za uzależnionego od social mediów

Co piąty nastolatek nałogowo korzysta z telefonu komórkowego, a ok. 25 proc. uważa się za fonoholika. Młodzi ludzie są…

Robot sprawdzi influencera

Coraz więcej marek podejmuje współpracę z influencerami w social media, aby dotrzeć do jak największego grona potencjalnych odbiorców.…

Social media na skróty – jak dziś wygląda Influencer Marketing

Nie ma wątpliwości, że obecnie Instagram jest najpopularniejszym portalem społecznościowym na świecie, z którym konkurować może jedynie Facebook.…

Milenialsi nie mają złudzeń co do wyzwań przemysłu 4.0

30 proc. pracujących milenialsów z Polski uważa, że przemysł 4.0 będzie dla nich barierą na rynku pracy. Na…

Problematyczna rekrutacja studentów

Dla niemal 80 proc. menadżerów i HR-owców proces rekrutacyjny dwudziestoparo- i trzydziestolatków stanowi wyzwanie – wynika z badania Bigram. Znalezienie odpowiedniego…

Zmiana roli działów marketingu w erze transformacji cyfrowej

Nieustannie rozwijające się technologie oraz rosnące i zmieniające się preferencje konsumentów sprawiają, że biznes funkcjonuje dziś w „erze…

E-commerce generuje zadowolonych klientów

W skali od 0 do 10 średni poziom satysfakcji klienta kupującego w internecie wynosi 7,8 – wynika z raportu Mobile…

Pokolenie „Connected” w pracy – jak o nie zawalczyć?

Internet i social media to nieodłączny element życia młodych Polaków reprezentujących generację „Connected”, czyli pokolenie osób stale „podłączonych”…

Co Twoja firma zyskuje kupując gadżety reklamowe?

Jeżeli masz swoją firmę, z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest jej stałe promowanie na…

Handel 4.0 zwiększa lojalność klientów

Prawie połowa konsumentów deklaruje, że urządzenia elektroniczne ułatwiają im zakupy w sklepach stacjonarnych. Uważają tak głównie klienci w…

Firmy pod coraz większą presją cyfrowej transformacji

Presja na obniżanie kosztów to dziś jeden z głównych powodów, który skłania firmy do wdrażania nowych rozwiązań technologicznych. Przykładem…

Nowe narzędzie dla inwestorów giełdowych

Inwestorzy giełdowi oczekują od platform tradingowych możliwości ich pełnego dopasowania do swoich potrzeb. Jak pokazują ostatnie badania, chętniej…

Wyłudzenia przez SM idą w miliardy dolarów

Według wykładowców kryminologii na Uniwersytecie w Surrey zajmującego się problemem przestępczości w mediach społecznościowych, w 2018 roku za…

Jaki biznes warto założyć w internecie

Zastanawiasz się, jak zarabiać w internecie? Dzięki wykorzystaniu sieci błyskawicznie dotrzesz do setek tysięcy klientów z całego świata,…

Jak zmieniła się sieć przez dekadę?

W ramach popularnego wyzwania „10 year challenge” internauci umieszczają na profilach w mediach społecznościowych aktualne zdjęcia i porównują…

Wykorzystanie sztucznej inteligencji sekretem skutecznego digital marketingu

Przeniesienie swojej komunikacji marketingowej z segmentu offline (telewizja, radio, prasa) do Internetu pozwoliło przedsiębiorstwom nie tylko znacznie zwiększyć…

Termografia, następca tradycyjnych reklam?

Stojące reklamy i infokioski są bardzo popularne w dzisiejszych czasach, ponieważ reklamy interaktywne przyciągają większe grono odbiorców. Przykładem…