Social Media

- REKLAMA -

Snapchat wprowadza nową funkcję. Czy powtórzy fenomen “psich uszu”?

Natalia Zębacka

Snapchat znowu zaskakuje. Tym razem firma wprowadza "Dreams", funkcję, która wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję (AI)…

Gdy w Twitterze zamieszanie, TikTok wprowadza “teksty” u siebie. Wyścig o użytkowników trwa w najlepsze

Klaudia Ciesielska

Zaskakującą nowinką z samego środka rozrywkowego internetu jest wprowadzenie przez TikTok funkcji publikacji wiadomości tekstowych.…

To koniec Twittera, jakiego znamy. Musk zakończył pewną erę. Takiej zmiany jeszcze nie było

Klaudia Ciesielska

Kiedy Elon Musk, miliarder i twórca takich gigantów jak Tesla i SpaceX, kupił Twittera za…

Gaśnie blask NFT

Izabela Myszkowska

Non-Fungible Token (NFT) stał się jednym z szeroko przyjętych cyfrowych rynków w ciągu ostatnich kilku…

Jak prowadzić kanały SM na rynku IT?

Izabela Myszkowska

Liczba osób korzystających z mediów społecznościowych na całym świecie wynosi ponad 4,48 miliarda, a przeciętny…

Trendy e-commerce 2022

Izabela Myszkowska

Wyjście na zagraniczne rynki, personalizacja produktów, headless e-commerce, wzrost znaczenia omnichannel - to tylko kilka…

Influencerzy a prawo – powstał pierwszy kodeks dobrych praktyk dla działań reklamowych

Izabela Myszkowska

W polskich social mediach mamy do czynienia z ogromnym problemem scamu i kryptoreklamy w działaniach promocyjnych…

Czym są kryptowaluty oparte na memach?

Materiał Partnera

W przeszłości, wzrosty na rynkach kryptowalut powodowały napływ nowych osób, które chciały stać się właścicielem…

Rosnąca adaptacja kryptowalut jest już faktem

Izabela Myszkowska

Głównym założeniem pierwszej kryptowaluty na świcie (BTC) było umożliwienie przesyłania pieniędzy bez jakiejkolwiek centralnej kontroli…

Ranking słuchawek i headsetów. Wśród Polaków najpopularniejsze są słuchawki Apple i headsety Sony

Izabela Myszkowska

Pandemia sprawiła, że większość Polaków musiała przyzwyczaić się do pracy zdalnej lub hybrydowej i ponad…

Połącz się z nami

- REKLAMA -