Vectra tłumaczy wczorajszy brak internetu

Natalia Zębacka
Natalia Zębacka - Redaktor Brandsit
2 min

Wczoraj klienci Vectry mieli problem z dostępem do internetu oraz z kontaktem z obsługą klienta. Firma wydała oświadczenie, w którym przeprasza klientów i tłumaczy przyczyny przestoju w świadczeniu usługi.

“W związku z wczorajszą przerwą w dostępie do Internetu i kanałów obsługi klienta chcielibyśmy jeszcze raz gorąco przeprosić naszych klientów. Zdajemy sobie sprawę z uciążliwości, jakie wywołała ta sytuacja. Jej przyczyną było powstałe z niezależnych od nas przyczyn przepięcie, które spowodowało uszkodzenie systemów podtrzymujących zasilanie (UPS).
Wczorajszy incydent miał charakter precedensowy – nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia z  tego typu sytuacją. 90% awarii obejmujących większe grupy odbiorców usuwamy w czasie krótszym niż 3,5 godziny, tak, aby ich skutki były jak najmniej dotkliwe dla naszych klientów. W taki sam sposób poradziliśmy sobie z wczorajszą, wyjątkowo rozległą awarią, przywracając w stosunkowo krótkim czasie pełną dostępność naszych usług.
Nasze systemy są w odpowiedni sposób zabezpieczone i regularnie audytowane.  W tej chwili, w trosce o najwyższą o jakość naszych usług, eksperci z działu technicznego intensywnie pracują nad dodatkowymi rozwiązaniami, które pomogą nam uniknąć tego typu sytuacji w przyszłości.
Chcielibyśmy również poinformować, że rozliczenie dla wszystkich osób, które na skutek awarii nie mogły wczoraj korzystać z naszej oferty, zostanie proporcjonalnie zmniejszone i nie będzie uwzględniało usług niedostępnych w dniu awarii. ” napisała firma w komunikacie.

Udostępnij
- REKLAMA -