Wizytówka – podstawowa forma reklamy, czy staroświecki zwyczaj?

Newsroom BrandsIT
Newsroom BrandsIT - NewsRoom Brandsit
4 min

Czy w naszych czasach wciąż jeszcze warto inwestować w wizytówki? Zdecydowanie tak. Ich posiadanie kojarzone jest z profesjonalizmem. Osoba, która chce nawiązywać kontakty biznesowe po prostu musi mieć dobrze przemyślaną i zaprojektowaną wizytówkę. To taka mini reklama Twojej osoby lub firmy. Nie jest to droga reklama, więc nie ma sensu na niej oszczędzać. A jak powinna wyglądać profesjonalna wizytówka?

Jak wyglądają profesjonalne wizytówki?

Przede wszystkim należy pamiętać, że wizytówki to nie są po prostu karteczki z niezbędnymi informacjami. Nie chodzi jedynie o treść, ale i o formę. Nawet najważniejsze informacje chaotycznie poukładane na tak niewielkim formacie, będą po prostu nieczytelne. Liczy się więc prostota, elegancja i umiar.
Być może sam masz w portfelu plik cudzych wizytówek. Które z nich Twoim zdaniem są najlepsze? Które pamiętasz nawet nie zaglądając do portfela czy wizytownika? Zapewne przyznasz, że nie każda wygląda w takim samym stopniu profesjonalnie i nie każda robi równie dobre wrażenie o swoim właścicielu. Niektóre mogą działać wręcz odpychająco. Chyba nikt nie chciałby, żeby właśnie tak działała na innych jego wizytówka? Co w takim razie zrobić?
Jeśli jesteś kreatywną osobą o dobrym guście (choć wiadomo, że o tym się nie dyskutuje), to być może sam będziesz w stanie stworzyć projekt własnej wizytówki. Jeśli jednak nie czujesz się w temacie jak ryba w wodzie, lepiej będzie pozostawić tworzenie projektu osobom, które na pewno zrobią to fachowo. W każdej drukarni możesz zlecić zaprojektowanie i wydruk wizytówek, pamiętaj jednak, że nie w każdej spotkasz się z taką samą jakością.

Wizytówki Rzeszów – Drukarnia Creative Partner

W Rzeszowie wiele jest drukarni, które przyjmują zamówienia na wizytówki. Jednym ze szczególnie godnych polecenia miejsc jest Drukarnia Creative Partner, która mieści się na ulicy Sikorskiego. Dlaczego akurat tam warto się wybrać?
Drukarnia Creative Partner ma w swojej ofercie różne gotowe już wzory wizytówek, między innymi adwokackie, biznesowe czy budowlane. Można też zamówić indywidualnie tworzony projekt, dostosowany do konkretnych wymogów. Wykonają go doświadczeni graficy, którzy mają świetne wyczucie i potrafią do każdego zadania podejść ze świeżym spojrzeniem.
Poza tym, oprócz tradycyjnie wyglądających wizytówek, możesz wybrać też bardziej się wyróżniające z zaokrąglonymi rogami. Co nie mniej ważne, w przypadku tej drukarni jakość idzie w parze z dobrą ceną. Do tego życzliwa obsługa i szybka realizacja sprawiają, że współpraca przebiega sprawnie i w miłej atmosferze.

Wizytówki – wydrukowane i co dalej?

Jeśli już otrzymałeś swoje nowe, profesjonale wizytówki, pamiętaj, żeby dbać o ich stan. Nawet najpiękniejsza wizytówka z pogniecionymi rogami lub plamami tu i tam, stanie się antyreklamą. Dlatego noś je ze sobą w portfelu lub jeszcze lepiej w wizytowniku, który uchroni je przed zniszczeniem. Niech zawsze Ci towarzyszą. Nigdy nie wiadomo kiedy spotkasz osobę, z którą dobrze byłoby nawiązać współpracę.
Na koniec pamiętaj, że wizytówki to też nie ulotki, które od razu nagonią Ci klientów. Efekty ich pracy zauważysz z czasem. Bądź jednak pewien, że przyczynią się zbudowania pozytywnego, biznesowego wizerunku Twojej osoby lub firmy, a to z pewnością zaprocentuje.

- Advertisement -
Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -