Nowe rozwiązanie pomoże deweloperowi w obsłudze klientów od momentu zakupu nowego mieszkania, przez odbiór kluczy, aż po obsługę gwarancyjną. Za realizację nowego narzędzia odpowiada wrocławski software house Intratic (Grupa Unity).
– Wdrożenie Panelu Klienta miało na celu usprawnienie komunikacji z klientami od momentu sprzedaży, przez odbiór kluczy, po obsługę gwarancyjną. Jesteśmy przekonani, że wdrożenie Panelu Klienta wpłynie na wzrost satysfakcji klientów, a samo narzędzie okaże się praktycznym i pomocnym rozwiązaniem w codziennej pracy naszych specjalistów – komentuje Tomasz Sujak, Członek Zarządu Archicom S.A. – Stworzenie platformy, dzięki której będziemy z klientami w ciągłym kontakcie pozwoli nam jeszcze lepiej wsłuchiwać się w potrzeby mieszkańców, a zgłaszane przez użytkowników zagadnienia wykorzystywać do budowania coraz lepszej oferty – dodaje.
Panel Klienta wspiera użytkowników poprzez szereg rozwiązań systemowych. Narzędzie daje im dostęp do najważniejszych danych i dokumentów dotyczących zakupionej nieruchomości, podgląd postępów w realizacji inwestycji, możliwość umówienia się na wizytę na budowie czy obsługę gwarancyjną. Wdrożone rozwiązania pozwolą deweloperowi przyspieszyć obsługę klienta i zoptymalizować jej koszty. Deweloper planuje poszerzenie zakresu funkcjonalności Panelu Klienta o kolejne opcje.
– Chcąc zrealizować te założenia zdecydowaliśmy się na pracę w technologiach Kentico i .NET MVC. Zapewniają one optymalne warunki pod kątem dalszego rozwoju platformy, także w kontekście nadchodzących zmian w zakresie ochrony danych osobowych, czyli RODO. – tłumaczy Sebastian Błaszkiewicz, dyrektor sprzedaży w Grupie Unity, dodając, że CMS Kentico uwzględnia już nowe wymogi prawne w swoich rozwiązaniach.
Panel Klienta integruje dane z istniejących rozwiązań informatycznych firmy Archicom S.A., zapewniając nie tylko sprawny przepływ informacji o nabywcach, produktach i umowach z CRM-u, ale też wykorzystując treści i media z systemu klasy PIM (Product Information Management).
Projekt został zrealizowany w metodyce Agile PM, a sama faza wytwarzania oprogramowania – w SCRUM-ie. Taki sposób pracy został przyjęty za zgodą obu stron, zaś kolejne funkcje były dostarczane w krótkich sprintach.
– Dzięki temu zespół Archicomu mógł na bieżąco kontrolować budżet, reagować na zmieniające się wymagania i odpowiednio modyfikować zakres oraz plan prac. – podsumowuje Sebastian Błaszkiewicz z Grupy Unity.
Panel Klienta Intratic można zaadaptować do indywidualnych potrzeb organizacji z wszystkich branż, w których sprawna obsługa posprzedażowa jest koniecznością. Dowiedz się więcej na intratic.eu.