Asseco wdroży AUMS Digital w największej serbskiej spółce energetycznej

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
2 min

Jakość obsługi klienta to jeden z kluczowych czynników, który decyduje o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstw, również z branży energetycznej. Dlatego też największa państwowa spółka energetyczna z Serbii – Javno preduzeće Elektroprivreda Srbije (JP EPS) zdecydowała się na uruchomienie elektronicznego biura obsługi klienta, opartego o platformę Asseco – AUMS Digital. Tym samym Asseco po raz pierwszy wdroży ją w zagranicznej spółce z sektora utilities.

Projekt będzie realizowany przez rok w ramach konsorcjum Asseco Poland S.A., Asseco South Eastern Europe d.o.o. Beograd oraz Chip Card a.d. Beograd.

Wdrożenie AUMS Digital ma na celu przede wszystkim podniesienie jakości obsługi klientów, możliwość oferowania nowych produktów, a także nowoczesną integrację z wieloma różnymi systemami informatycznymi użytkowanymi przez Klienta. To również zdecydowany krok w kierunku budowy architektury dwóch prędkości (BIOMODAL).

Asseco AUMS Digital pozwala firmom energetycznym na realizację strategii omnikanałowej i oferowanie ich klientom produktów oraz usług poprzez różne kanały kontaktu oraz włączenie ich w proces obsługi, a dzięki temu optymalizowanie i automatyzację wielu innych procesów. To wszystko finalnie przekłada się na większą efektywność działania całego przedsiębiorstwa.

Kontrakt w Serbii to kolejne zagraniczne wdrożenie Asseco w sektorze energetycznym. Wcześniej firma zrealizowała projekt w Etiopii, gdzie dostarczyła kompleksowy system informatyczny do zarządzania danymi odczytowymi, oparty o Asseco Utility Management Solutions (AUMS) w Etiopii. Było to największe wdrożenie IT, kiedykolwiek prowadzone przez polską firmę w Afryce, które zostało zrealizowane we współpracy z etiopską rządową agencją Information Network Security Agency (INSA).

- Advertisement -
Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -