Rozwiązania firmy Norton wzmacniają ofertę ASBIS w zakresie kompleksowych rozwiązań antywirusowych. Do biznesowych rozwiązań związanych z zapewnieniem cyberbezpieczeństwa firmy Avast, dołączyła właśnie cała gama produktów Norton w segmencie B2C, w tym wersje pudełkowe i klucze elektroniczne.
Norton 360 to oprogramowanie antywirusowe i chroniące przed złośliwym oprogramowaniem, założone przez Petera Nortona. Zostało ono opracowane i było dystrybuowane przez firmę Symantec (obecnie Gen) w 1990 roku jako część rodziny produktów bezpieczeństwa komputerowego Norton. Do identyfikacji wirusów wykorzystuje sygnatury i heurystykę. Inne zawarte w nim funkcje to filtrowanie spamu e-mail i ochrona przed phishingiem.
Gen to globalna firma wspierająca ideę Digital Freedom dzięki rosnącej rodzinie marek konsumenckich, w tym Norton, Avast, LifeLock, Avira, AVG, ReputationDefender i CCleaner. Gen dostarcza swoim użytkownikom wiodące rozwiązania technologiczne w zakresie cyberbezpieczeństwa, prywatności w Internecie i ochrony tożsamości.