Papiery pakowe z nadrukiem – wyróżnij swoją firmę!

Materiał Partnera
4 min

Papier pakowy zabezpiecza produkty i dodatkowo może pełnić funkcje reklamowe. Jak wybrać najlepszy papier do pakowania? Gdzie go zamówić?

Właściwe opakowanie dla produktów jest bardzo istotne, dlatego warto dopasować je indywidualnie. Wśród dostępnych materiałów opakowaniowych znajduje się papier pakowy, który można zakupić także jako papier z nadrukiem, na przykład z logo firmy.

Jakie zastosowanie ma papier pakowy?

Papierem pakowym nazywa się rodzaj cienkiego papieru przeznaczonego do pakowania różnych typów produktów. Służy on między innymi do zabezpieczania artykułów spożywczych, odzieży czy przedmiotów delikatnych.

Za pomocą papieru pakowego można zabezpieczyć produkty przed wpływem czynników zewnętrznych, na przykład zabrudzeniem czy wilgocią. Można również podnieść ich estetykę, ponieważ atrakcyjnie wyglądający papier pakowy z nadrukiem może sprawić, że nabiorą one prestiżowego wymiaru i dodatkowo będą wpływać na profesjonalny wizerunek firmy.

- Advertisement -

Papiery pakowe mogą mieć różne formaty, kolory oraz zadruki, co powoduje, że można dostosować je do praktycznie każdego zastosowania.

Rodzaje papierów pakowych

Producenci dostarczają papier pakowy, w tym także papier pakowy z nadrukiem w wielu wariantach, dzięki czemu można dobrać je do konkretnego przeznaczenia. Wśród dostępnych rodzajów papierów pakowych znajdują się poniższe rodzaje materiałów opakowaniowych:

  • Papier pakowy gazetowy – papier przypominający ten używany do druku gazet, ma niską gramaturę, lekko beżowy kolor, najczęściej używany do pakowania upominków, alkohol, a także do przesyłek.
  • Papier pakowy powlekany, foliowany, pokryty folią – z jednej strony pokrywany jest folią polietylenową (PE), co powoduje, że ma właściwości wodoodporne, często używany do pakowania produktów spożywczych, na przykład wędlin, serów, ryb.
  • Papier pakowy silikonowy – wyróżnia się odpornością na tłuszcze, jaką uzyskuje poprzez zastosowanie silikonu spożywczego. Dodatkowo zapobiega przywieraniu, dlatego jest używany do wykładania form przeznaczonych do wypieków, jest odporny na wysokie temperatury, a także może być używany wielorazowo.
  • Papier pakowy niebielony – ma brązowy kolor, używany głównie do zabezpieczania produktów w opakowaniach, do wysyłek.
  • Papier pakowy bielony – określany także jako papier siarczanowy, wyróżnia się estetycznym wyglądem, często używany do pakowania produktów spożywczych, na przykład wyrobów ciastkarskich.
  • Papier pakowy bibułka – bardzo cienki, łatwo rwący się papier, który używany jest głównie do pakowania odzieży, galanterii.

Papier pakowy z nadrukiem

Papiery pakowe można kupować w dwóch opcjach – jako zwykły papier pakowy bez nadruków, a także jako papier z nadrukiem wykonanym na zamówienie.

Wykończone nadrukami papiery pakowe pozwalają na wyróżnienie firmy. Dzięki temu możliwe jest wspieranie prowadzonych działań marketingowych. Papier z nadrukiem wygląda bardziej atrakcyjnie, buduje pozytywny wizerunek firmy, sprawia, że może być bardziej rozpoznawalna.

Najczęściej papier pakowy z nadrukiem wykańczany jest logo firmy. Papier może być także uzupełniony o dodatkowe nadruki, na przykład o napisy, elementy graficzne. Papiery mogą być także wykonane w różnych kolorach, na przykład w barwach firmowych.

Do zamówienia papieru pakowego z nadrukiem konieczne jest przekazanie projektu graficznego.

Gdzie kupić papier do pakowania z nadrukiem?

Produkcją papierów pakowych z nadrukiem zajmuje się obecnie wiele firm, które zapewniają swoim klientom dostęp do szerokiej gamy materiałów z usługą ich personalizacji.

Aktualne oferty producentów papierów pakowych można znaleźć na ich stronach internetowych wraz z cennikami. Wiele firm umożliwia także złożenie zamówienia na papiery za pomocą internetu, co ułatwia zaopatrzenie firmy w niezbędne materiały pakowe.

Papier pakowy z nadrukiem jest zatem bardzo dobrym wyborem dla każdej firmy, która stosuje tego typu materiały opakowaniowe. Dzięki zastosowaniu indywidualnego nadruku papier może skutecznie wpierać promocję firmy, wyróżniając jej produkty.

Udostępnij
- REKLAMA -