Przychody BoomBit lekko w górę. Grupa chce wydać pierwszą grę opartą o blockchain

Izabela Myszkowska
2 min

W październiku przychody z gier w Grupie Boom Bit wyniosły 23,7 mln PLN, o ponad 2% mniej niż w poprzedni miesiącu. Jednak biorąc pod uwagę przychody pomniejszone o UA i prowizje platform, Grupa odnotowała wzrost o ponad 2% w porównaniu z wrześniem – 8,3 mln PLN. W październiku gry wyprodukowane przez BoomBit pobrano 20,6 mln razy. Wśród tytuł z największymi przychodami znalazły się: Hunt Royale, Falling Art Ragdoll Simulator, Darts Club.

[mln PLN]

Wrzesień

Październik

zmiana % m/m

Przychody z gier

24,19

23,66

-2,2%

Prowizje platform

2,13

2,20

+3,1%

User Acquisition

13,92

13,14

-5,6%

Przychody pomniejszone
o UA i prowizje platform

8,14

8,32

+2,2%

“Motorem napędowym wyników osiąganych przez Grupę BoomBit w ostatnich miesiącach są dobrze znane już graczom tytuły z naszego portfolio, co najlepiej widać po najlepiej zarabiających tytułach. W porównaniu z wrześniem, swój udział w przychodach zwiększył Hunt Royale z którego pochodzi 30% z październikowych przychodów, a lepsze niż przed miesiącem wyniki miały także między innymi Falling Art Ragdoll Simulator czy Darts Club. Istotne znaczenie dla wyników października miała także sytuacja na rynku walut.”mówi Marcin Olejarz, Prezes BoomBit.“Optymistycznie patrzymy na czwarty kwartał, który jest dobrym okresem dla całej branży. Z naszej perspektywy jako wartość dodaną do obecnego portfolio traktujemy projekty Play and Earn, nad którymi pracują BoomLand i PlayEmber. Zgodnie z planem chcemy jeszcze w tym roku wydać pierwszą grę blockchainową”dodaje.