W październiku przychody z gier w Grupie Boom Bit wyniosły 23,7 mln PLN, o ponad 2% mniej niż w poprzedni miesiącu. Jednak biorąc pod uwagę przychody pomniejszone o UA i prowizje platform, Grupa odnotowała wzrost o ponad 2% w porównaniu z wrześniem – 8,3 mln PLN. W październiku gry wyprodukowane przez BoomBit pobrano 20,6 mln razy. Wśród tytuł z największymi przychodami znalazły się: Hunt Royale, Falling Art Ragdoll Simulator, Darts Club.
[mln PLN] |
Wrzesień |
Październik |
zmiana % m/m |
Przychody z gier |
24,19 |
23,66 |
-2,2% |
Prowizje platform |
2,13 |
2,20 |
+3,1% |
User Acquisition |
13,92 |
13,14 |
-5,6% |
Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform |
8,14 |
8,32 |
+2,2% |
“Motorem napędowym wyników osiąganych przez Grupę BoomBit w ostatnich miesiącach są dobrze znane już graczom tytuły z naszego portfolio, co najlepiej widać po najlepiej zarabiających tytułach. W porównaniu z wrześniem, swój udział w przychodach zwiększył Hunt Royale z którego pochodzi 30% z październikowych przychodów, a lepsze niż przed miesiącem wyniki miały także między innymi Falling Art Ragdoll Simulator czy Darts Club. Istotne znaczenie dla wyników października miała także sytuacja na rynku walut.” – mówi Marcin Olejarz, Prezes BoomBit. – “Optymistycznie patrzymy na czwarty kwartał, który jest dobrym okresem dla całej branży. Z naszej perspektywy jako wartość dodaną do obecnego portfolio traktujemy projekty Play and Earn, nad którymi pracują BoomLand i PlayEmber. Zgodnie z planem chcemy jeszcze w tym roku wydać pierwszą grę blockchainową” – dodaje.