Rozrywka

Technologia nie tylko zmienia sposób, w jaki konsumujemy rozrywkę, ale również jak ją tworzymy i dzielimy. Od filmów i gier po internetowe fenomeny, technologia jest kluczowym elementem nowoczesnej rozrywki. Zanurz się w świecie technologicznej rozrywki z Brandsit. Odkryj najnowsze filmy, gry i internetowe fenomeny, które kształtują nowoczesną kulturę.

- REKLAMA -

Teleznachorstwo zamiast telemedycyny. Winne media społecznościowe

Klaudia Ciesielska

Mówi się, że w Polsce mamy 40 mln selekcjonerów piłkarskich i tyle samo lekarzy. Tymczasem…

Aranżacja pokoju niemowlaka – jakie meble są najważniejsze?

Newsroom BrandsIT

Pokój niemowlaka powinien stanowić oazę przytulności, spokoju i bezpieczeństwa, dlatego niezwykle ważnym aspektem jest wybór…

Rusza nabór wniosków do projektu „Lekcja:Enter”

Klaudia Ciesielska

Druga edycja „Lekcji:Enter” startuje 2 marca. Placówki doskonalenia nauczycieli z całego kraju mogą składać wnioski…

Internet – jak korzystamy z niego na wakacjach?

Klaudia Ciesielska

Polscy internauci coraz chętniej rezygnują w weekendy z urządzeń stacjonarnych na rzecz smartfonów i tabletów.…

Czego boją się nastolatkowie w sieci?

Newsroom BrandsIT

Więcej internetowych przestępstw, ataków hakerskich, włamań i kradzieży – to główne obawy nastolatków związane z…

Prawie dwie godzinny dziennie siedzimy w sieci

Newsroom BrandsIT

Coraz cieplejsza pogoda i słońce za oknem, ale polskiego użytkownika sieci to nie powstrzymuje przed…

Większość z nas nie wyobraża sobie życia offline

Newsroom BrandsIT

Polak bez Internetu żyć nie może. W kwietniu br. 28,2 mln naszych rodaków odpaliło swoje…

Co robi Polak w sieci?

Klaudia Ciesielska

Upodobania polskiego internauty ciężko przedefiniować. Potwierdza to najnowszy raport GUS „Jak korzystamy z Internetu 2018”.…

Dzieci bardziej niż słodycze cenią czas spędzony z urządzeniem mobilnym

Newsroom BrandsIT

Rodzice czują się winni z powodu ilości czasu, który spędzają w sieci na oczach swoich…

Gaming – Jak stać się lepszym graczem i wykorzystać swój potencjał?

Bartosz Martyka

E-sport powoli urasta do rangi pełnoprawnego sportu. Rosnącą popularność i oglądalność wirtualnej rozgrywki dostrzegają już…

Połącz się z nami

- REKLAMA -