Sztuczna inteligencja powszechna w obsłudze klienta?

Jak wynika z ostatniego doniesienia Massachusettts Institute of Technology, aktualnie już 90 proc. firm i organizacji z całego…

Sztuczna inteligencja wpływa na coraz więcej aspektów naszego życia

Jak wynika z danych SAS, ponad 72 proc. organizacji na całym świecie wykorzystuje sztuczną inteligencję w jednym lub…

Nawet luksusowe marki muszą ulec cyfryzacji

Dynamika sprzedaży dóbr luksusowych zwalnia. Eksperci firmy doradczej Deloitte, autorzy raportu „Global Powers of Luxury Goods 2018 Shaping…

Powstanie Związek Pracodawców Branży Komunikacji Elektronicznej

Spółki z sektora komunikacji elektronicznej dla biznesu powołają Związek Pracodawców Branży Komunikacji Elektronicznej. Podmioty podpisały list intencyjny, obecnie…

Najlepsze Chatboty – które firmy z branży finansowej robią to najlepiej?

Wraz ze wzrostem oczekiwań konsumentów sztuczna inteligencja (AI) odgrywa coraz większą rolę w sektorze finansowym. Banki, fundusze inwestycyjne…

AI w rękach cyberprzestępców

Dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji może się obrócić przeciwko ludziom. Przestępcy mogą wykorzystać systemy inteligentne oraz narzędzia automatyzujące do przeprowadzenia…

IoT rośnie w tempie 30 proc. rocznie

W kolejnych latach rynek internetu rzeczy będzie się rozwijał w 30-proc. tempie, a w 2021 r. do sieci będzie podłączonych…

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe otwiera nowe horyzonty w bankowości

Chatboty, wsparcie w podejmowaniu decyzji, zapobieganie oszustwom, poprawa wydajności. To tylko kilka przykładów zastosowania sztucznej inteligencji (AI) i…

Czy sztuczna inteligencja jest (nie)bezpieczna dla człowieka?

AI czyli Artificial Intelligence, odmieniana jest przez wszystkie przypadki w biznesie i nauce, jako technologia, która w przyszłości stanie…

Honda odważnie wkracza w przemysł 4.0

W minionym roku Honda przeznaczyła na badania i rozwój 6.2 miliarda dolarów. Sporą część tego budżetu przeznaczono na…

Uczenie maszynowe – możliwości i wyzwania

Machine learning to obecnie jeden z najczęściej pojawiających się terminów w świecie technologicznym. I mimo, że koncepcja uczenia…

Sztuczna inteligencja i obsługa klienta

Według badań przeprowadzonych przez firmę analityczno-doradczą Gartner do 2020 roku 85 proc. kontaktów między konsumentem, a przedsiębiorstwem będzie…

Pierwszy chatbot na GPW

„GPW Asystent” to pierwszy bot w historii Giełdy, stworzony przez twórców aplikacji mobilnych z MoveApp (Grupa Me &…

Kto zyska, a kto straci na rewolucji cyfrowej?

Jesteśmy świadkami zmian powodowanych przez coraz szersze zastosowanie technologii w naszym życiu. Wprowadzenie sztucznej inteligencji i samouczących się…

Nie ma co się obawiać. Automatyzacja to nie tylko kasowanie miejsc pracy, ale również tworzenie nowych

W powszechnej opinii robotyzacja doprowadzi w przyszłości do destrukcji rynku pracy. Chociaż jestem pewien, że zmiany na tym…

Czy sztuczna inteligencja będzie nam towarzyszyć w czasie podróży?

Sabre Corporation, firma zajmująca się technologiami IT dla turystyki, stworzyła inteligentnego chatbota, przeznaczonego dla hoteli i biur podróży.…

Orange zaprasza do współpracy… startupy

Orange wprowadza nowe reguły gry i stawia na ciągły nabór startupów do programu Orange Fab. W nowej formule…

To już 30 lat! Format GIF przeżywa drugą młodość i znajduje nowe zastosowania

Animowane obrazki znajdujemy w każdym zakątku Internetu i aż trudno uwierzyć, że GIF-y są z nami już od…