Gaming

- REKLAMA -

Sektor gier napędza rozwój metaverse i vice versa

Izabela Myszkowska

Dynamiczny rozwój branży gier na poziomie 15,6 proc. rocznie w latach 2016-2021 powinien lekko spowolnić…

Ten Square Games poprawiło wyniki. Przychody wzrosły o 7 proc.

Klaudia Ciesielska

W trzecim kwartale 2022 roku Grupa Ten Square Games poprawiła najważniejsze parametry finansowe w stosunku do drugiego kwartału…

Przychody BoomBit lekko w górę. Grupa chce wydać pierwszą grę opartą o blockchain

Izabela Myszkowska

W październiku przychody z gier w Grupie Boom Bit wyniosły 23,7 mln PLN, o ponad…

Ile płacimy za gry free to play?

Izabela Myszkowska

Wraz z rozwojem urządzeń mobilnych popularność zyskały tzw. casualowe gry free-to-play (F2P), czyli takie, które…

Pierwszy monitor gamingowy BenQ z OLED 4K 120Hz

Natalia Zębacka

Na targach Gamescom 2022 firma BenQ pokazała swój pierwszy monitor gamingowy z matrycą OLED 4K…

Rynek gier w chmurze – niskie koszty, szybkie wzrosty

Klaudia Ciesielska

Według danych z raportu "Cloud Gaming Market by Platform, Type i Geography - Forecast and…

Pięć powodów, dla których nie warto ściągać pirackich gier

Izabela Myszkowska

Wartość światowego rynku gier wideo ma w tym roku wzrosnąć o niemalże 11%, osiągając poziom…

Rząd chce wspierać najmłodsze talenty z branży gamingowej. Pierwsze gry w podstawie programowej

Izabela Myszkowska

Unowocześnienie polskiej szkoły i włączenie nowych technologii w proces nauczania – taki jest cel projektu „Gry w edukacji”,…

Czy metawers oddziaływuje na branżę gier?

Izabela Myszkowska

Metawersum jest w tej chwili jednym z najważniejszych trendów kształtujących branżę gier, to już ważna część strategii…

Praca w branży gier: wzrost liczby ofert i wynagrodzeń

Izabela Myszkowska

Aż 250-procentowy wzrost liczby ofert pracy zanotowała branża gier. Tylko pierwsze cztery miesiące 2022 roku…

Połącz się z nami

- REKLAMA -