Nvidia tymczasowo wstrzymała produkcję swojego najnowszego procesora AI, H20, zaprojektowanego specjalnie na rynek chiński w odpowiedzi na amerykańskie restrykcje eksportowe.…
Wyprzedaże w sklepach detalicznych to sezonowy temat, który przyciąga uwagę. Klienci szukają wówczas najlepszych okazji, sprzedawcy zaś chcą…
Polskie firmy eksportowe coraz wyraźniej odczuwają skutki globalnej wojny handlowej i należą do najbardziej zaniepokojonych w Europie. Zamiast…
Sztuczna inteligencja wkracza do polskiego biznesu, a nowy raport EFL ujawnia rosnące zainteresowanie, choć wciąż naznaczone ostrożnością. Dane…
Generatywna sztuczna inteligencja (GenAI) rewolucjonizuje sprzedaż, obiecując średni wzrost o 38% w ciągu roku, jak wynika z najnowszego…
Sztuczna inteligencja staje się kluczowym elementem transformacji biznesowej w Polsce, a firmy coraz śmielej inwestują w jej wdrażanie.…
Kody QR mogą wkrótce zastąpić tradycyjne kody kreskowe, które od niemal 50 lat są standardem w handlu detalicznym.…
Spółki x-kom i Neonet podpisały umowę inwestycyjną, która przewiduje docelowe przejęcie Neonetu przez x-kom, jednego z liderów sprzedaży…
Amazon zaimponował swoimi najnowszymi działaniami w walce z podrabianiem produktów, skutecznie eliminując ponad 7 milionów fałszywych towarów w…
Platforma e-commerce Temu podjęła decydujący krok dołączając do Anti-Phishing Working Group (APWG). Ta strategiczna współpraca ma na celu…
W obliczu rosnącego zainteresowania i potencjalnych korzyści płynących ze stosowania sztucznej inteligencji (AI) w sektorze retail, polskie firmy…
Choć Dyrektywa Omnibus obowiązuje w Polsce od początku tego roku, to jednak wciąż wzbudza wiele wątpliwości wśród sprzedawców.…
Rynek e-commerce, który niegdyś był obszarem zarezerwowanym głównie dla gigantów handlu internetowego, teraz przechodzi przez niezwykłą transformację, która…
Sztuczna inteligencja od dawna nie jest już jedynie domeną science fiction czy eksperymentów laboratoryjnych. Obecnie to technologia, która…
Generatywna sztuczna inteligencja (genAI) jest na czele innowacji w handlu detalicznym, przekształcając ten sektor od produkcji aż po…
W obliczu problemów gospodarczych, detaliści muszą rewidować i dostosowywać swoje strategie do dynamicznie zmieniających się warunków. Z raportu…
Na całym świecie branża detaliczna zainwestowała w ubiegłym roku 181 mld dolarów w technologie dla handlu i rozwiązania…
Sprzedaż w internecie zyskuje na popularności, ale sklepy fizyczne nadal są ważne. Jeśli sprzedawcy chcą radzić sobie na…
Ostatnie publikacje danych sugerują, że światowy popyt rozpoczął II kw. 2023 r. lepiej niż oczekiwano – ale jest…
Coraz więcej przedsiębiorstw posiadających sklepy stacjonarne decyduje się również na rozpoczęcie sprzedaży online. Według analizy przeprowadzonej przez PwC…
Ponad trzy czwarte Polaków oszczędza energię elektryczną oraz stara się unikać marnowania żywności. Jak wynika z 41. edycji…
Oferowanie coraz lżejszych produktów, bez zmian ich cen, a często też – rozmiarów opakowań, tak się upowszechniło w…
Wyselekcjonowane specjalnie dla Ciebie treści w oparciu o Twoje preferencje myBIT.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Sign in to your account