Rynek B2B e-commerce to potencjał dla polskiego e-handlu

E-commerce rośnie nie tylko w segmencie B2C -  konsumentów, ale ma też potencjał i prężnie rozwija się w…

Analityka w handlu detalicznym – więcej cennych informacji niż można się spodziewać

Przez długi czas systemy dozoru wizyjnego były gwarantem bezpieczeństwa w sklepie. To się nie zmieniło – jednakże spektrum…

E-sklepy a preferencje polskich i zagranicznych konsumentów

Proces digitalizacji w naszym życiu z pewnością przyspieszył okres pandemii, dzięki czemu w spektakularnym tempie rozrósł się rynek…

Razem, a jednak osobno – różnice w handlu elektronicznym B2C i B2B

Branża e-commerce rozwija się skokowo. Tylko w 2021 roku sprzedaż online przekroczyła 100 mld zł, a e-handel doszedł do…

Handel światowy: Zmagania z wahaniami popytu i cen

• Inwazja na Ukrainę i ponowne pojawienie się ognisk zakażeń Covid-19 w Chinach uderzą w 2022 roku w…

Deloitte: Konsumenci chcą się dostosować do środowiska

Inwazja Rosji na Ukrainę przyniosła katastrofę humanitarną na skalę niespotykaną w Europie od wielu lat, a jej konsekwencje…

8 korzyści stosowania technologii RFID w handlu

Technologia RFID przekłada się na wyższe zyski przedsiębiorstw handlowych. Wykorzystanie fal radiowych do przekazywania danych skraca czas wykonywania…

Kluczowe kompetencje dla e-commerce w 2022 r.

Rynek e-commerce w Polsce ciągle się rozrasta. Jednak jest to też jedna z najszybciej się zmieniających branż w…

4 popularne modele przepływu towarów stosowane w e-commerce

Sklepy przestały konkurować ze sobą wyłącznie towarem i ceną. W drugiej dekadzie XXI wieku klient robi zakupy na…

Czy darmowa dostawa w e-commerce to zawsze dobry pomysł?

Gratisowa dostawa w e-commerce staje się normą, zwłaszcza w sklepach z modą i odzieżą. Ale handlowcy mogą na…

3 trendy, które będą kształtowały branżę detaliczną w 2022 roku 

Detaliści zmagają się wysoką inflacją i kosztami paliw, które przekładają się na ogólny wzrost cen towarów. Rosną również…

Presja w sektorze IT wzrasta. Informatyk może odpowiadać za straty firmy

Koszty ataków cybernetycznych osiągają dzisiaj gigantyczne rozmiary. Jedno z najbardziej spektakularnych w ostatnim czasie zdarzeń, to atak hakerów…

Nowy CEO w SER Group

SERgroup Holding International GmbH (SER Group) ma przyjemność ogłosić, że na stanowisko CEO, ze skutkiem natychmiastowym, powołano doktora…

Dostawy w e-commerce a ekologia

Rynek e-commerce, m.in. z powodu wprowadzanych w czasie pandemii lockdown’ów czy ograniczeń w handlu stacjonarnym, bardzo się rozwinął.…

Efektu świąt nie było. Grudniowe nastroje w handlu dalekie od optymizmu

W grudniu po raz kolejny odnotowano niski poziom nastroju w handlu tradycyjnym. Jak wynika z badań M/platform, wskaźnik…

Trendy e-commerce 2022

Wyjście na zagraniczne rynki, personalizacja produktów, headless e-commerce, wzrost znaczenia omnichannel - to tylko kilka tendencji, które będą…

Walka o handel z ekspresowymi dostawami

Swoje sieci dark store’ów, pozwalające na dostarczanie produktów spożywczych w kilkanaście minut od zamówienia rozwija już na naszym…

Ostatnia mila na drodze do 2022 roku – czego możemy się spodziewać na rynku dostaw w nadchodzącym czasie?

Nasilający się od wybuchu pandemii nowy standard zakupów nakierował firmy z sektora logistyki na oferowanie alternatywnych rozwiązań, a…

Oracle przejmuje firmę Cerner

Firmy Oracle Corporation oraz Cerner Corporation wspólnie ogłosiły dziś umowę, na mocy której Oracle nabędzie firmę Cerner w…

Ruch na Black Friday w sklepach z RTV i AGD na sporym minusie. Widać ponad 40% spadki rok do roku

Placówki największych w Polsce sieci z RTV i AGD odnotowały w Black Friday o 43% mniejszy ruch niż…

Branża transportowa ostrzega: Polaków czeka brak towarów w sklepach i kolejny wzrost cen

W lutym przyszłego roku wejdą w życie krajowe przypisy państw członkowskich UE, które istotnie zwiększą koszty ponoszone przez…